Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 Må bare spørre deg siden du vet det! Er dritgrei hei hei like søt som hun høres ut her inne eller??? Hun svarer så dritsøte svar og spør om dritsøte ting, så jeg må bare vite det:-)))
phantomet Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 Faktisk kan jeg fortelle at hun er t.o.m. bedre "live"!!! Stort hjerte og omsorg for alle!! Og en unik evne til å se andre som den de er, uten å tilegne dem fiksfakserier....*smiler* Jeg faktisk veldig stolt og glad for at Dritgrei "adopterte" meg på nettet, og utfra det har det sprunget ut et helt unikt og spesielt vennskap!!! H U R R A ! ! !
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2006 Så herlig da! Hun høres ut som et utrolig ydmykt og raust menneske denne dritgreie tingen ja;-) Du må jo få lurt henne østover når det er treff da:-)
phantomet Skrevet 5. november 2006 #4 Skrevet 5. november 2006 Jobber som en gal med nettopp det! Foreslått kronerulling og tilbudt henne overnatting til den store festhelgen...*smiler* Men neste gang hun kommer østover, som jo ikke kan bli for lenge til,, så skal jeg arrangere treff.... *smiler*
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2006 Hadde vært hyggelig å møte henne også ja:-) Får jo et visst inntrykk av å dibbe da! jada dritgrei, det er deg vi snakker om ;-))
dritgrei hei hei! Skrevet 5. november 2006 #6 Skrevet 5. november 2006 .... jeg ser dere.... også blir jeg rar, men det gjør jo ikke no...
dritgrei hei hei! Skrevet 5. november 2006 #8 Skrevet 5. november 2006 fint... da kan vi lage klubb eller no'... :-)
phantomet Skrevet 5. november 2006 #9 Skrevet 5. november 2006 Nå er jeg så priveligert at jeg har truffet dere begge........ OG jeg tror nok at jeg kan garantere gode vibber mellom dere ved fremtidig treff!!! *smiler i hele fjeset* Og Dritgrei...du er bare søt når du blir rar!!!