Anonym bruker Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 Jeg er 2 dager over. Har gått med 2 cm åpning i tre uker og er en smule lei (selv om jeg egentlig ikke kan klage...;-) Jeg bor i første etasje og gjør nå et trappeforsøk! Opp og ned igjen alle fem etasjene tre ganger. Så får vi se hva som skjer Ja, og så er det jo fullmåne også i dag:) Kom igjen! Opp og hopp! :-D Vi snakkes!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 Ok... det ble bare med to ganger... pustpes! Men jeg fikk trimmen i hvert fall! Hehehe :-D
2barns mor Skrevet 5. november 2006 #3 Skrevet 5. november 2006 Puh..... vi har et treetasjes hus, så jeg går nok trapper om dagen. Bruker ikke 3.etasje så mye da, er kun loftsstue og bar der.... har termin i dag, men ikke tegn til at fullmånen vil hjelpe meg nei....
Anonym bruker Skrevet 10. november 2006 #4 Skrevet 10. november 2006 Om det var fullmånen, trappene eller sengeleken etterpå som gjorde susen, vites ikke, men samme natten skjedde det :-D Jeg er hjemme igjen med en velskapt gutt, og hele den lille familien fryder seg!
Anonym bruker Skrevet 10. november 2006 #6 Skrevet 10. november 2006 Jaha så hvorfor er du anonym da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå