Reveenka Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 I dag har jeg hatt en sånn skikkelig husmordag på kjøkkenet(kanskje jeg heller skulle legge denne inn på skravle?Hmmm...) - bakt og servert alle ungene og deres lekekamerater sjokoladekake(Toro, såklart!). Middagen besto av hjemmelagde kjøttkaker, kålstuing(jada, hjemelagd den også!) og poteter&grønnsaker, samt karamellpudding(i samarbeid med Freia). c",) Gubben syns det var uvanlig bra servering her i dag, og lurte samtidig på om ikke jeg kunne ta meg av leggingen av alle grevlingene i kveld, så han kunne sitte med kaffekoppen, avisen og nyhetene på TV.... hehe.... tru'kke det, nei c",)!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 Viktig å ikke overdrive liksom ;-) Hi hi....men menyen hørtes god ut den :-)
moffi Skrevet 5. november 2006 #3 Skrevet 5. november 2006 Hmmmm...Hadde du skaut på hodet og forkle også da?:);
dritgrei hei hei! Skrevet 5. november 2006 #4 Skrevet 5. november 2006 var det du som var mamman i ole aleksander filli bom bom bom tidligere i dag? :-)
moffi Skrevet 5. november 2006 #5 Skrevet 5. november 2006 Kniiiiis....dritgrei,......*ler* Men deilig med snille myke bollemammaer som steller for familien sin altså:) Tenker familien ble glad ja!
dritgrei hei hei! Skrevet 5. november 2006 #6 Skrevet 5. november 2006 enig... det er deilig å gjøre det for stemningen blir så god da.... men ikke alltid må vi holde på sånn - bare en søndag i ny og ne. :-) men du er flink flink flink!
Reveenka Skrevet 5. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 5. november 2006 Takktakktakk! Ja, de ble glade - men viktig å ikke overdrive, så nå er det nok en stund til neste gang c",) Men er det ikke farsdag neste søndag? Da blir det vel ny runde med 50-tallsaften, siden vi ikke følger handelsstandens oppfordring til å "shop till you drop" for å gjøre stas på pappa. Mye koseligere å få kort fra ungene, sove lenge og få servert middagen!
dritgrei hei hei! Skrevet 5. november 2006 #8 Skrevet 5. november 2006 eller hva med å slå på stortromma og kombinere... hjelpe seg, da går han vel av skaftet? :-)
Reveenka Skrevet 5. november 2006 Forfatter #9 Skrevet 5. november 2006 Og som kronen på verket kan vi legge oss tidlig.........c",)
dritgrei hei hei! Skrevet 5. november 2006 #10 Skrevet 5. november 2006 det blir stas... men da er det ikke tida for å bruke det du lærte på sex-skolen i går, for hvis du skal kjøre 50-talls løpet helt ut, så må du kose i misjonærsillingen med sokkene på... og mors nytelse er ikke et tema..... det høres ut som en flott avslutning på dagen. ;-)
moffi Skrevet 5. november 2006 #11 Skrevet 5. november 2006 F@#¤! Får aldri sett sex-skolen;) Tenk om jeg går glipp av noe helt utrolig *hahaha*
Reveenka Skrevet 5. november 2006 Forfatter #12 Skrevet 5. november 2006 Men så er det jo fars dag, ikke sant? hihi
dritgrei hei hei! Skrevet 5. november 2006 #13 Skrevet 5. november 2006 ja det var sant... ja da syns jeg du skal ta den helt ut.... ;-)
♥Snulder Skrevet 5. november 2006 #14 Skrevet 5. november 2006 Ikke glem flanellsnattkjolen pent dandert rundt livet da.....
Reveenka Skrevet 5. november 2006 Forfatter #15 Skrevet 5. november 2006 Nei, det er sant! Men skal jeg ta av hofteholderen, eller beholde den på?
♥Snulder Skrevet 5. november 2006 #16 Skrevet 5. november 2006 Der ødela du liksom bildet på gammal kjei 50-talls husmor Reveenka:)
♥Snulder Skrevet 5. november 2006 #17 Skrevet 5. november 2006 ....altså hvis hofteholdern er sånn moderne sexy altså... ikke panser-aktig...
Reveenka Skrevet 5. november 2006 Forfatter #18 Skrevet 5. november 2006 Va'kke hofteholdere standard den gangen da - litt sånn i overgangen før nylonstrømpene fikk overtaket?
♥Snulder Skrevet 5. november 2006 #19 Skrevet 5. november 2006 Urk... min feil... tenkte på strømpeholder jeg... Den er vel litt anderledes vel:)
Reveenka Skrevet 5. november 2006 Forfatter #20 Skrevet 5. november 2006 Og så kan jeg jo ta på støvlettene mine.....men da er det laaaangt fra 50-tallet, kanskje - men mye morsommere c",)
Reveenka Skrevet 5. november 2006 Forfatter #21 Skrevet 5. november 2006 Nei, nå tror jeg at jeg må be Moderator slette denne tråden snart...
♥Snulder Skrevet 5. november 2006 #22 Skrevet 5. november 2006 Hahaha... du må sensurere deg selv ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå