Gå til innhold

50-tallsaften...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg hatt en sånn skikkelig husmordag på kjøkkenet(kanskje jeg heller skulle legge denne inn på skravle?Hmmm...) - bakt og servert alle ungene og deres lekekamerater sjokoladekake(Toro, såklart!). Middagen besto av hjemmelagde kjøttkaker, kålstuing(jada, hjemelagd den også!) og poteter&grønnsaker, samt karamellpudding(i samarbeid med Freia). c",)

Gubben syns det var uvanlig bra servering her i dag, og lurte samtidig på om ikke jeg kunne ta meg av leggingen av alle grevlingene i kveld, så han kunne sitte med kaffekoppen, avisen og nyhetene på TV....

hehe.... tru'kke det, nei c",)!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Viktig å ikke overdrive liksom ;-) Hi hi....men menyen hørtes god ut den :-)

Skrevet

Hmmmm...Hadde du skaut på hodet og forkle også da?:):);;)

Skrevet

var det du som var mamman i ole aleksander filli bom bom bom tidligere i dag?

:-)

Skrevet

Kniiiiis....dritgrei,......*ler*

Men deilig med snille myke bollemammaer som steller for familien sin altså:):):) Tenker familien ble glad ja!

Skrevet

enig... det er deilig å gjøre det for stemningen blir så god da.... men ikke alltid må vi holde på sånn - bare en søndag i ny og ne.

men du er flink flink flink!

Skrevet

Takktakktakk! Ja, de ble glade - men viktig å ikke overdrive, så nå er det nok en stund til neste gang c",)

Men er det ikke farsdag neste søndag? Da blir det vel ny runde med 50-tallsaften, siden vi ikke følger handelsstandens oppfordring til å "shop till you drop" for å gjøre stas på pappa. Mye koseligere å få kort fra ungene, sove lenge og få servert middagen!

Skrevet

eller hva med å slå på stortromma og kombinere... hjelpe seg, da går han vel av skaftet?

Skrevet

Og som kronen på verket kan vi legge oss tidlig.........c",)

Skrevet

det blir stas... men da er det ikke tida for å bruke det du lærte på sex-skolen i går, for hvis du skal kjøre 50-talls løpet helt ut, så må du kose i misjonærsillingen med sokkene på... og mors nytelse er ikke et tema.....

det høres ut som en flott avslutning på dagen.

;-)

Skrevet

F@#¤! Får aldri sett sex-skolen;) Tenk om jeg går glipp av noe helt utrolig *hahaha*

Skrevet

Men så er det jo fars dag, ikke sant? hihi

Skrevet

ja det var sant... ja da syns jeg du skal ta den helt ut....

;-)

Skrevet

Ikke glem flanellsnattkjolen pent dandert rundt livet da.....

Skrevet

Nei, det er sant! Men skal jeg ta av hofteholderen, eller beholde den på?

Skrevet

Der ødela du liksom bildet på gammal kjei 50-talls husmor Reveenka:)

Skrevet

....altså hvis hofteholdern er sånn moderne sexy altså... ikke panser-aktig...

Skrevet

Va'kke hofteholdere standard den gangen da - litt sånn i overgangen før nylonstrømpene fikk overtaket?

Skrevet

Urk... min feil... tenkte på strømpeholder jeg... Den er vel litt anderledes vel:)

Skrevet

Og så kan jeg jo ta på støvlettene mine.....men da er det laaaangt fra 50-tallet, kanskje - men mye morsommere c",)

Skrevet

Nei, nå tror jeg at jeg må be Moderator slette denne tråden snart...

Skrevet

Hahaha... du må sensurere deg selv ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...