Gå til innhold

Oi... i dag har jeg bare tenkt, var det for tidlig å bli gravid igjen nå?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jenten min blir 2 år om 1 uke. Så nå er jeg gravid igjen, 4 svangerskapsuke. Har termin i midten juli. Spurte på Dib om noen hadde erfaring med aldersforskjellene mine barn vil få, og følte ikke helt det var så positivt :(

 

Jeg vil jo være gravid, men fikk litt hetta i dag. Har ikke fortalt det til samboeren enda, vil vente til søndag når det er farsdag. Går å tenker hele tiden... Ikke har jeg fast jobb eller noe... Nei nå får jeg nesten litt hetta her :(

 

Mitt "nick" for tiden

tøysejenta ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei:)

 

om du føler at d er riktiig så er d riktig..

 

jeg har en gutt på 2 (ble d nå i sept) dvs ha blir 3 d året jeg får en til, juli 07...

synes d passer oss helt perfekt..han gleder seg over at jeg har baby i magen:) selv om d sikkert blir en del sjalusi, så er d jammen godt med litt tett alder så de kan leke sammen senere:)

 

lykke til:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei tøysejenta!!!=)

 

Ikke tenk på det. Alle har forskjellig erfaring. Selv er det mange som gir meg blikket når vi planla å få unge da jeg var 20. Nå har vi en sønn på 13 mnd. Venter juli barn 13. Så det blir 21 mnd i mellom. Dette var også planlagt. Jeg vil da ha ungene tett. Det blir billigere, mer sosialt, mer kos, man er midt oppi alt, som bleieskift o.l. Man er så godt i gang. Syns aldersforskjellen mellom dine høres helt perfekt ut jeg.

 

Noen vil ha 10 år i mellom andre har 1 år. Helt opp til enhver.

 

 

Har selv ikke jobb og har ikke hatt det på 2 år. Men vi klarer oss utmerket. Jeg passer ei jente på 1,5 år 5 dager i uke frem til nyåret. Det er det.

 

Så stå på og gled deg over spiren. Alt går seg til=)

 

Lykke til vennen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter min mening så er det en fin aldersforskjell. Har snakket med flere venninner som har tre år mellom barna sine og de har opplevd det kjempebra fordi da er eldstemann såpass stor at h*n begynner å klare litt selv og kanskje er ferdig med bleier også. Samtidig så er jo det der med aldersforskjell veldig avhengig av hvordan barna er. Tror det viktigste er at man selv føler at man har kommet seg litt ovenpå igjen etter forrige spedbarnsperiode.

Når det gjelder fast jobb så er det vel ikke for seint enda. Du rekker jo å jobbe noen måneder før du må ut i permisjon, og hvis du ikke får deg jobb, så får du jo alltids engangsstønad (selv om den ikke er allverdens).

 

Sender deg en trøsteklem jeg. Synes det er trist om du går og er bekymret. Nå skal du jo glede deg å være glad :) HUSK: det ordner seg for snille jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...