Gå til innhold

Hvordan er det med magene?


Isadora nybakt mamma 14.06.07

Anbefalte innlegg

Skal ha nr 2 og er 6+2 på vei. Magen har faktisk vokst, kan ikke være noe jeg innbiller meg.. Buksene er trange og ubehagelige. Er selvfølgelig litt oppblåst, men kan ikke bare være det.I første svangerskap vokste den ikke merkbart før jeg var 4 mnd på vei..Flere som har det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det sånn som deg, fått mage mye tidligere enn sist(og da var det tvillinger).

samboeren min komenterte det til meg også, magen begynner liksom helt under puppene.

men jeg er litt i tvil om jeg har feil termin(020707. har ikke vært hos noe doktor),da jeg har mye "bobbling" i magen.

når er det vanlig å kjenne bevegelse.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare i 4 svangerskapsuke, så jeg merker ikke noenting. men luft i magen har jeg, så det holder ;0)

Bæsjer og fiser hele tiden, hehe...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Er 6+6 og elsker mine joggebukser:)hehe

Har en søt liten kul, særlig om kvelden...er nok bare oppblåst, men liker det jeg ser:)...og det gjør min kjære også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he:) Ja, joggebukse er tingen!!

Tenkte likevel å presse på meg et par jeans på jobben i morgen, litt for å avkrefte enhver mistanke. Jeg klarer aldri å holde maska hvis noen hinter.. Kan jo ha en knapp åpen og litt lang genser:)

 

Kos dere med magene!! Tenk at til og med oppblåsthet er positivt nå;) Vi er jammen heldige!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg merker også at jeg ønsker behagelige vide klær. Synes både trange bukser og bittelitt for små bh'er er pyton=) Er i dag 5+5. Er nok litt oppblåst (spes om kvelden), men mage blir det sikkert ikke enda..=)

 

Krepsemor -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan også se det, og hvis jeg har trang genser så kan det fort bli avslørt tror jeg. Men er nok mye oppblåst for det går mye opp ned, Er også forstoppet så det holder. Det er plagsomt, men prøver å drikke mye vann. ;) (er 6+2)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker ikke at jeg har fått noe særlig til mage nå allerede, dongeribuksa strammer litt da, men jeg tror det sikkert er for at jeg tenker på det hele tiden og legger ekstra merke til hvis det strammer litt over magen nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...