Anonym bruker Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 Samboeren min har gått fra hverandre etter 6år. Vi glemte å ta vare på hverandre og gled fra hverandre. På slutten så langt at han endte med å være utro. Men dette betyt ikke noe, jeg vil ha ham tilbake for min og for guttungens skyld. Vi har en avtalt å være venner, men ikke gå inn i nye forhold. Vi skal holde muligheten oppe for at noe kan skje mellom oss igjen. Altså har han lovet å holde seg borte fra henne. Hvordan skal jeg få han til å falle for meg igjen ved bare å være venn? Uten å fremstå som desperat og trengende... Har akkurat flyttet til ny by hvor jeg ikke kjenner noen så "gå ut og gjør han sjalu"-kortet er litt vanskelig å få til... Trenger mange tips... Jeg elsker ham og VIL ha ham tilbake... mvh ei som i dag vil være
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå