Gå til innhold

Hvor ofte kjenner dere bevegelser i magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er ganske stille her, det har det igrunnen vært hele tiden... Kjenner jo noe hver dag, men ikke så ofte, liksom. Har morkaka foran da, så dette er vel mye av grunnen til at jeg kjenner mindre, men.. Er i uke 34.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt opp og ned egentlig. Eneste faste er at jeg kjenner det hver natt mellom 04 og 06, og hver gang jeg setter meg inn i bilen. Da sparker det skikkelig... Er i uke 32.

Skrevet

Synes ikke det sparker så ofte her lenger, mer glidebevegelser, men det kommer vel av plassmanger. Hehe

Skrevet

Sikkert, for nå har jo babyen lagt seg i såkalt fosterstilling, så får vel ikke til de skikkelige frasparka da tenker jeg... :-) Det er jo sikkert ikke noe galt så lenge du kjenner litt liv... Termin rundt jul du da? Jeg har 1.januar...

Skrevet

Jeg har også morkaka foran, og kjenner endel spark. Er i uke 30. Noen dager synes jeg at jeg kjenner mindre, og blir litt engstelig... Men alt er fint. Har vært å sjekka en gang på ABC fordi at jeg hadde kjent lite den dagen. Men alt var kjempe fint, og lille Selma hadde det bra! JEg tror at vi med morkaka foran kjenner betraktelig mye mindre bevegelse enn de som har den bak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...