Sessa ruger igjen... Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 Hvordan urolig var sønnen din om natten? Sov han noe i det hele tatt? Linea kan sove noen gode strekk, opp mot tre timer, men så kan hun begynne å kny litt i søvne eller gråte. Har avventet å utrede for refluks for gulpingen er blitt mer normal. Men hun gulper av og til helt gjennomsiktig veske... dette kan skje enten det er kort tid siden hun spiste eller om hun spiste for tre timer siden... hmmm... Ikke greit dette her.
maisnupp+snuppa Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 Nå våkner han nok mye fordi han trenger mer mat, og da er det bare grynting. Men avogtil våkner han fortsatt og hylskriker, da virker det som han har vondt og at det er surt oppstøt, men det har blitt mye sjeldnere nå etter han begynte med medisin. Vet du har lurt på det med refluks før, og hvis du føler det er noe unormalt syns jeg ikke du bør gi deg. Jeg skulle ønske jeg hadde stolt mer på meg selv når han nesten ikke sov på dagen og hylskreik selvom jeg prøvde å roe han ned på alle mulige måter. Isteden følte jeg meg som en dårlig mor og flere sa han var bortskjemt siden vi bar han hele tiden. Håper du finner ut av det.
Sessa ruger igjen... Skrevet 5. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2006 Takk! Vurderer dette med refluks fra uke til uke, for gulpingen varierer stort og skriking har det stort sett blitt slutt på etter 3 mnd. Men skal på kontroll på tirsdag og tenker på å nevne det for hs. Problemet er at jeg er en mor som leser og suger til meg mye kunnskap og derfor har jeg gjerne en diagnose klar når jeg kommer til lege/hs. Det virker derfor på dem ofte som om jeg er litt hypokonder på mitt barns vegne så jeg synes nesten det er litt vanskelig å prate med dem. I hvertfall nå som ting går ganske greit. Gikk til hs pga kiss mistanke og fikk mistanken bekreftet hos manuellterapaut, så det tyder jo på at jeg ikke er helt bak mål når det gjelder hva som feiler barnet mitt. ;-) Godt å høre at ting er blitt mye bedre for dere!! Det gjør meg så glad når jeg hører om de som får hjelp som funker!!! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå