liseharfåttlitenen Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 Jeg ble mamma forlitt siden. Jeg og mannen har vurdert å forsøke å få to tette. Var det noen av dere som ble gravid mens dere fullammet eller hente det først etter at dere startet opp med vanlig mat i tillegg til amming?
Anonym bruker Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 Hos meg skjedde det midt under avvenning av nattammingen og tilvenning av grøt. Dvs at jeg i prinsippet fullammet da jeg ble gravid, bare litt mindre på natt.
susemor-3 små Skrevet 8. november 2006 #3 Skrevet 8. november 2006 Jeg har 22 mnd mellom mine - så de er jo ikke så tette. Men jeg fikk ikke syklusen igang igjen før jeg helt sluttet å amme. Og så tok det enda et par mnd før jeg ble gravid. Så dette varierer veldig fra person til person.
mina_ *3prinser* Skrevet 8. november 2006 #4 Skrevet 8. november 2006 Jeg fullammet og ble gravid med nr3 da nr2 var 4mnder. Absolutt ikke planlagt men helt klart velkomment, selv om jeg gjerne skulle sett at det ble litt mer tid i mellom dem akkurat nå. Jeg tilbake mensen to mnd etter fødsel...Ellers kan jeg nevne at den babyen jeg hadde utenfor magen ville ikke ha melka da det kom en baby inni magen...hørt det kan ha med hormoner å gjøre, men ikke aner jeg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå