Gjest Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 siden jeg så du var her...... nå skal du få vite hva den jæskla tåka gjør.... i går organiserte jeg med pakkekjøping,kaker skulle lages osv.alt i boks,bare rydding igjen.men...... da ringte dattra mi å gjorde meg oppmerksom på at jeg var EN UKE FOR TIDLIG UTE!!!!!! ingen håp her for meg....jeg suller meg herved inn i mme tåka,og lar den ta meg...FLØUT var det!!
Murmeline Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 heihei:) ammer og enhåndsdibber her... hva planla du da?
Murmeline Skrevet 5. november 2006 #4 Skrevet 5. november 2006 Åja, haha, flere i tåka! Tenkte kanskje det var dåp jeg... Da husket du det hvertfall, tenk om du bare hadde glemt det;)
Gjest Skrevet 5. november 2006 #5 Skrevet 5. november 2006 jammen ......skulle jo vite datoen etter snart 18år med den feiringa.... dåp ja...den har vi ikke fått planlagt ennå.presten er syk,og greier... kanskje like greit,for tenk om jeg hadde rota til det også...hehe
Murmeline Skrevet 5. november 2006 #6 Skrevet 5. november 2006 haha, vi drøyer vi også, tenkte å ta det på nyåret, gidder ikke å stresse med det nå. nyte tåkeheimen litt til:) vet ikke hvem vi vil ha som faddere en gang:(
Gjest Skrevet 5. november 2006 #7 Skrevet 5. november 2006 vi skal ha dobbeldåp.barnebarn og jr.men må ha det før jul,for barnebarnet vokser ut av dåpskjolen,hehe.han er lang gitt. men kunne venta til over nyttår jeg også.. har en fadder klar.har jo brukt opp alle på di andre ungene...aner ikke om det blir flere.
Murmeline Skrevet 5. november 2006 #8 Skrevet 5. november 2006 Hei igjen. satt fast i middagslaging plutselig... sånn går det når gubben skal lage noe nytt;) Vi har også familiekjole, men ikke sikkert den passer. Vi prioriterte heller å få med noen viktige gjester som var litt vanskelige på ledig dato. Hvem har dere brukt som faddere hittil da?
Gjest Skrevet 5. november 2006 #9 Skrevet 5. november 2006 her er det grining,og snørrkasting gitt.hehe kvikkere i dag,jr. har brukt alt fra søsken til gode venner.å tvillingene fikk 4 hver,så der er det 8 faddere.....han her blir det værre med =0) men en blir det,hvis ikke flere dukker opp...skal bruke min bestefars kjole på jr.den er nesten 100år gammel.=0) mulig vi utsetter til januar her også.har prata litt om det nå.blir så tett opp i jula at off.. så er jeg sikkr at mamma kommer seg hit også.
Murmeline Skrevet 5. november 2006 #10 Skrevet 5. november 2006 Vi tenkte å ha venner som faddere vi, men usikker på hvem. Velger man noen, velger man bort andre... Tror forresten attpåklatten har smittet snuppa mi, har funnet stoooooooore mengder snørr i nesa hennes i dag, flere ganger. Huff... Vi ender alltid opp med å prate snørr vi to. Ja, ikke greit at ca 3mnd er rett før jul, folk er jo så opptatte med alt mulig da... Er ikke helt fornøyd med at hun er 4mnd når hun skal døpes, men syntes det var bedre enn alternativet (akkurat 2mnd) Nå er maten ferdig, blir spennende. Hvis du ikke ser mer til meg her vet du at jeg strøk med under middagen;)
Gjest Skrevet 5. november 2006 #11 Skrevet 5. november 2006 hehe...vi sprer virus vi....æddabædda!! =0) skal ha ei jente til fadder her.er fadder selv til henne.tror nok det går bra =0) venner har vi til di andre,men noen av di angrer jeg at vi spurte....har ingen kontakt med ungene.litt synd det. sier jo vi er snørrunger....ihihihi =)) utrolig hva man kan jabbe om ja,hehe har spist vi...ribbe....dattra mi lurte på om jeg tok feil av datoen på julaften også....blæh...kommer aldri til å glemme den der,hun frøkena mi... tror det er like greit å utsette dåpen her.om han blir 3 eller 4 mnd går for det samme.bare han blir døpt.hun som skal være fadder døpte seg mnd før konfirmasjonen.tøft gjort det.men det er bein i nesa på den jenta ja.=0) håper jenta di slutter å bli smitta her...skal kjøre en virusscanning på jr.så blir det vel slutt på det,hehe..=0)
Murmeline Skrevet 6. november 2006 #12 Skrevet 6. november 2006 Hm, lurer på om vi er inne i en ond sirkel her, jeg fisker snørr, og Andrea produserer stadig mer... Æsj... Ribbe, nam nam.. fikk lyst på jeg også. Men, prøver å gå ned noen kilo, de kom på i 2006, så de får vær så god å gå av i 2006 også!!! (Hvertfall de fleste da..) Nei, aner ikke hva vi skal gjøre med faddere, vi har flere vennepar som kan fungere, men må jo velge... Ikke kult å velge feil, eller om de skiller seg om et par år, og nekter å prate med hverandre osv... Har faddere egentlig noen betydning hvis vi skulle dø, eller er de bare vitner til dåpen??? Oi, den rapen var god gitt! Jeg elsker alle raper, mindre magevondt av det. Har lyst til å kjøpe FisherPrice monster-bæsje-stol, mange som anbefaler den. Men, må nok vente litt, lommeboken tyter ikke over akkurat.. Æsj, dumme 80%, har visst ikke vendt meg til det enda..
Gjest Skrevet 6. november 2006 #13 Skrevet 6. november 2006 håper gullet ditt snart blir frisk.du har egentlig vært på "fisking" lenge nok =0) ribba smakte ikke....feil dato å spise på,helt sikkert.synd,men.... har mange negative erfaringer med fadderne ungene har.noen er skilt,og har kutta di ut,en vil vi ikke ha så mye kontakt med,av div grunner,en har aldri brydd seg.men sutre til hun fikk bli fadder,ja det gjorde hun jaggu...=0/ et godt vennepar av oss er di som tar oppgaven seriøst.da jeg døpte eldste,så hadde jeg store forhåpninger om faddere,men lærte fort at man velger feil....skal vel komme inn i bildet i tilfelle dødsfall,men tror aldri jeg har hørt det bli praktisert.ikke her iværtfall. liker raper jeg også,hehe.det betyr en stillere dag her.men han er stort sett kjempesnill.nå i dag har han glisa leenge =0) er ellers litt alvorlig,men tror det er på retur.så blid innimellom nysinga.surkler gjør han også,men saltvannet ordner vel opp snart,håper jeg... aldri hørt om den stolen jeg...men den hørtes morsom ut da,hehe.tror vi skal kjøpe di der gåbilene fra fisher.en til hver av gutta.det blir saker tenker jeg,hehe barnebarnet er før sin tid,så jeg rekner med han går lenge før han skal. lå på en pute i sofaen her,og prøvde å sette seg opp!!! så sterk i ryggen at det er skummelt.måtte fjerne pute og feste han med pledd.å han er ikke 2mnd ennå.....!!! tror mamman får arbeid der ja.står på egne bein i fanget også. vet du,jeg tror det er flere lommebøker som ikke forstår at det ikke skal minke,men yngle neddi der...! "at di ikke lærer da!! " =0)
Murmeline Skrevet 6. november 2006 #14 Skrevet 6. november 2006 Men ribbe er jo bare sååååååååå godt... Du bekrefter vel bare mine tanker om hvor vanskelig det er å velge faddere ja... De skal jo liksom være livet ut, ikke bare et par år.. Og så skal vi være enige også. Den monster-stolen er sånn vippestol med vibrering, anbefales av kolikk-mødre, ikke av estetiske årsaker, men dens evne til å riste ut bæsj og luft, hehe... Den som heter kick`n`play fikkjeg anbefalt her om dagen:) Nei, må nesten gjøre noe lurt i dag, lå og ruget på sofaen hele helgen..
Gjest Skrevet 6. november 2006 #15 Skrevet 6. november 2006 en sånn stol skulle vær og en hadd....heheheh..funker sikkert.skal ikke ha flere unger jeg,så da gidder jeg ikke kjøpe inn sånne ting.ikke vits.. her er jr ikke enig med meg....han vil ikke sove,men jeg vil han skal.... såh....hvem vinner tro?? sikkert han =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå