Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 Jeg kjøpte tiara til bryllupet mitt 070707..og selv om jeg ikke har engang prøvd den enda..er allerede 2 av perlene borte.....
mamma til en gutt Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 Uff, jeg vet. de detter lett av de perlene. ta en liten dråpe super lim på perlen og lim de fast. da detter de garantert ikke av igjen
Anonym bruker Skrevet 5. november 2006 #3 Skrevet 5. november 2006 Jeg har også perle tiara. og flere perler er har falt av der å.. så er nok vanlig med ting som har perler på. super lim er tipset lykke til
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 5. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 5. november 2006 mangler perlene....er det vanlig at det er så dårlig kvalitet? ble kjempe skuffet..har mange tiaraer fra før..men ingen som har vært så skral
mamma til en gutt Skrevet 5. november 2006 #5 Skrevet 5. november 2006 uff, så dumt at du har mistet de da. ja, perle tiaraer kan være ganske skral. de som lager tiara med perler, limer de ikke godt nok. så derfor faller de lett av dessverre jeg skjønner godt du er skuffet
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 5. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 5. november 2006 synes dere bør opplyse om det..hadde aldri aldri kjøpt den ellers.... har jo ikke fått gått med den engang....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå