BlirViFire? Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 Er 8+0 idag og kom plutselig til å tenke på om det er skadelig å fly når en er i uke 10? Tenkte å spørre jordmor om dette, men har ikke prata med ho enda.. noen som vet??
Gjest Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 Nei d er ikke farlig. Jeg skal fly selv om to uker, går så fint så
BlirViFire? Skrevet 5. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2006 Det var godt å høre, har lissom så mange andre ting i hodet om dagen.. =)
Lenemor-mammaen til mikael Skrevet 5. november 2006 #4 Skrevet 5. november 2006 man skal bare ikke fly når man begynner å bli ganske stor, pga risikoen for å måtte føde!! Og det er vel helst ikke på et trangt fly med pripne(noen er det ja) flyvertinner man vil gjøre dette? Men pass på hva du spiser i England i stedet, selv om det ikke er det mest skitne stedet, så veit man aldri GOD TUR!!!
Gjest Skrevet 5. november 2006 #5 Skrevet 5. november 2006 Og drikk flaskevatn! Vatnet i kranene i London har gått gjennom SJU personar før det kjem ut i springen din. (Jada, det blir rensa undervegs men likevel...) Eg kjøpte KUN flaskevatn etter eg fann ut dette då eg budde der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå