juni-77 Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 Mister veeldig mye hår for tiden,fødte for 5 mnd siden, og har mista myye hår i ca en mnd nå....Noen som vet hvor lenge d kan vare og om det er noe som hjelper for dette???
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 sånn hadde jeg og det... helt sjukt hvor mye jeg mista... vaska jeg klær så var det tjukt av små hårballer hengende på klæra, spesielt håndklær...Hår, hår og atter hår overalt... Holdt på å bli gal, men gikk over etterhvert...en mister visst ikke like mye hår som vanlig når en er gravid, men mister det etterpå... så en har visst ikke mindre hår etterpå, som en hadde før en ble gravid.....o) om du skjønte dette.. er bare noe jeg har hørt altså... tror ikke det er noe du kan gjøre..
Tigergutt Skrevet 5. november 2006 #3 Skrevet 5. november 2006 Jeg regner med at du ammer? Jeg ammer og mister sinnsykt mye hår - eller har mistet mye!!! Fikk tips om et preparat fra helsekost, og dette har virkelig hjulpet. Husker ikke hva det het, men forklar problemet, så vet de hva du skal ha. Brukte dette i ca 1 måneds tid, og det hjalp virkelig.
juni-77 Skrevet 5. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 5. november 2006 Tusen takk for tips =) Jeg ammer ikke, slutta vel å amme omtrent samtidig som jeg begynte å miste hår. Men da skal jeg ta meg en tur innom helsekost =)
Benni-min Skrevet 5. november 2006 #5 Skrevet 5. november 2006 Hei. Har samme problem. Gutten min er 3mnd og jeg har mistet enormt med hår de siste ukene. Må rense sluken på dusjen etter hver dusj, Tar hånden gjennom håret og sitter med en hårball i hånden etterpå. Har ganske langt hår, så det ser kanskje mer ut enn det er, men det er mye mer enn jeg her er vant med. Jeg har ikke ammet siden han var ca 1mnd....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå