Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 Glem brazilian wax! Nå skal du spare på busten, og farge hårene rosa, svart, blond eller brun. Etter smak og behag. Det er ikke bare Hollywood-stjernenes pudler som farges rosa til festlige anledninger. Nå har også du sjansen til å fiffe deg opp - nedentil. Betty Beauty er et nytt hårfargeprodukt som gir deg muligheten til å jazze opp hårene på din helligste kroppsdel i alle regnbuens farger. Rødvinsfarget til daten foran peisen, ravnsvart på nudiststranda eller lilla på spaferie i Estland? Hvorfor fjerne moroa med smertefulle metoder som brazilian wax, når du kan pynte opp stasen etter alle kunstens regler? Hårfargen skal sørge for lek, eventyr og feiring der nede, ifølge produsenten. Et eksempel er serien Hot Pink, som naturlig nok kommer i sjokkrosa fargenyanser. Alternativt kan du velge mellom lys blond, valnøttfarget eller mystisk mørk. Go girl, celebrate, get your betty ready, er produktets motto. Farvel til grått, blekt og fargeløst hår der nede, altså. Sprek og fargerik hele året, eller det rene vanvidd? Døm selv. ................fniis................husker en gang jeg prøvde noe lignende, hårfargen satt seg også fast på huden, lekkert? Nope.........:-/
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2006 He he he....... Ja hva gjør ikke vi kvinner i ren forfengelighet......sukk... Men teksten over er klippet rett ut fra en nettside altså....ikke jeg som reklamerer for produktet. Men jeg gikk inn på nettsiden av ren nysgjerrighet og tenk, du får til og med kjøpt T-shirts med info om hva du har gjort! Se selv på bettybeauty.com Verden står ikke til påske, som min mor sier........vel sier hun mye rart innimellom da:-)
moderen Skrevet 5. november 2006 #4 Skrevet 5. november 2006 Hurra! Detta har jeg venta på! Sesongfarget... Gul til påske, rød/hvit/blå til 17.mai, himmelblå hele sommeren, og hot pink til spesielle anledninger... Åsså rød til jul, med glitter på.... og stjerne. Spent på hvordan ks-arret reagerer - tar kanskje til seg alle farger og blir svart etterhvert? Men det er jo til Halloween...Med innslag av oransje... Hvor får jeg køpt det??? I musefargebutikken???
Trollmora Skrevet 5. november 2006 #5 Skrevet 5. november 2006 ha ha ha ha ha *flirer rått* Ja det selges sikkert i musebutikken......
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 5. november 2006 He he he!!! Ja, det er jammen litt spennende....hos frisøren, i parfymeriet (hvem tør spørre liksom) i dyrebutikken........dette blir jo artig!
moderen Skrevet 5. november 2006 #7 Skrevet 5. november 2006 Følger det forresten med pølsemageløfter??? Ser for meg at det kan bli vanskelig å få til fargingen uten... Eller så kan gubben holde magen...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 5. november 2006 Ha ha ha!!!!! Ja, da blir han sikkert glad:-))
♥Snulder Skrevet 5. november 2006 #9 Skrevet 5. november 2006 Vræl... der fikk jeg det bilde på netthinna da... far som holder magen mens mor farger musa......
moffi Skrevet 5. november 2006 #10 Skrevet 5. november 2006 *kasprut*...knis...knis...knis...hahahahahahahahahahahahaaaaaaaaahahahahahahahahahahahhaahaaahahha........Må ha det! Bare må!!!!
hypersusmor Skrevet 5. november 2006 #11 Skrevet 5. november 2006 Dette er jo fantastisk!! Tenk å la håra gro og samtidig være moteriktig...På den annen side, jeg er litt usikker på om en rosa busk er det rette for meg....
Gummelillan Skrevet 5. november 2006 #12 Skrevet 5. november 2006 He, he, synes jeg ser det for meg ;-)Blir vel neste tema på skravle på BiM det da; Hvilken farve velger man før fødselen ;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. november 2006 Forfatter #13 Skrevet 5. november 2006 Eller på dibbefesten, Jeg er havren i ny drakt - Hvilken dott har du :-))) Ha ha ha ha ha ha............!!!
Gummelillan Skrevet 5. november 2006 #14 Skrevet 5. november 2006 Nå triller jeg av stolen her ;-))))))))))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. november 2006 Forfatter #15 Skrevet 5. november 2006 Unnskyld, hvis du slo deg i fallet ;-)))) Huttemegtu!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå