Gå til innhold

trenger hjelp til og velge navn..hva syntes dere passer best? håper noen kan hjelpe.)


♡Maria18&Snuppa♡

Anbefalte innlegg

hva syntes dere om: Leni,Mikaela,Lucia,Samira eller Alayah ?

 

og hva er finest sammen satt? skal ha dobbelt navn...

 

Leni-Mikaela?

Lucia-Mikaela?

Mikaela-Samira?

 

faren er halvt araber og halvt spansk.

jeg og jenta mi skal bo i spania så norsk navn er ikke aktuelt...

men trenger hjelp her!? pliiis klarer ikke og bestemme meg:(

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lucía es un nombre precioso, aunque aquí en España es de los más populares por ahora.

Aquí no suelen ponerles nombre compuesto a los niños, al menos que sean extranjeros, pero Lucía Samira suena muy bien. Y Lucía Mikaela también, aunque ahí te faltará la parte árabe.

¡¡Suerte con tu nena!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Fikk du med deg det, eller var jeg ekkel naa?... Tenkte du maatte faa oeve litt foer du kommer nedover!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Es muy normal poner nombres compuestos a niños noruegos tambien! Yo, uno de mis hermanos y mi papá lo tenemos,y tengo muchos amigos que tiene nombres compuestos!

 

Me gusta Samira! Muy bonito! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hola mi niña...! (deseando)

que tal estas? ami tambien me gusta el nombre lucia anque "todo españa" se llaman lucia jajaja:P

me alegra muchissimo que hay mas gente por aqui que tambien hablan españnol! echo tanto de menos a españa y a mi pequeña isla:P jejeje tambien te deseo muchissima suerte con tu embarazo:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ay, ¡mirala! ¡Si habla castellano ya! ¡Que bien! Es que no sabía cuál era tu situación.

Yo no estoy embarazada, desafortunadamente. Mi nick viene por eso, porque estoy intentándolo pero no ha resultado por ahora. Estoy loca por quedarme embarazada y tener mi niño, y ser mamá, pero bueno... Ya ocurrirá, supongo.

Que tengas un embarazo maravilloso y que seas muy feliz.

¿Te queda mucho? Y, ¿Dónde vais a vivir? Yo vivo en Barcelona.

Y ya que este foro es de nombres, te puedo chivar que tengo escogidos los nombres de Oscar y Amaia para mis niños, si algún día aparecen....

¡Desde luego son MUY deseados!!!

Un abrazo, ¡guapa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du bør bruke Mikaela pga. hvordan det klinger på begge språk. Regner med at hun(du) har familie her og vil ha mye med norge å gjøre, og da er det greit å ha et navn som passer begge steder. Selv er jeg norsk, og min mann amerikansk, og våre barn har fått navn som passer på begge språk. Lurer forresten på Mikaela selv på neste mann. (hvis det er jente da...) Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg føler litt for mikaela jeg og..føles ut som det er en liten mikaela i magen:P så får se hva hun ligner på når hun kommer..hehe!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mikaela og samira er kjempefine navn!: Alayah e også pent:)

 

Av dobbelnavn synes jeg Leni Samira kanskje hadde vært et fint alternativ.. Leni Mikaela var også ganske fint:)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...