Anonym bruker Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 Jeg har ett barn med en mann og vi bodde sammens da det barnet ble født og han har derfor delt foreldre ansvar med ham. Men mange år etter 1 mann så har vi greid å ha ubeskyttet sex som resulterte i at jeg nå skal ha nr 2 med ham. Men vi har ikke bodd sammmens på mange år,bare hatt et fysisk forhold noen ganger. Er det da riktig av meg å sitte med alt foreldreansvar selv??? Eller skal han få delt nå også? Sliter skikkelig med det jeg! Beklager men jeg ønsker å være anonym på denne!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 Dytter litt......kanskje en kvinne også kan gi meg gode råd???????
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 Det viktige er vel at barna har rett til å se sine foreldre, såfremt foreldrene er skikket til å ha omsorg for barn! Mange ganger så har jeg inntrykk av at foreldrene anser barn som "sine" når det egentlig er foreldrene som tilhører barna! Dere bør snakke sammen og finne en måte å løse dette på. Kanskje er det ikke like naturlig at han har et spebarn så mye, men når nr 2 begynner å bli litt større så er det helt på sin plass at h*n også får være hos pappan. Bare pass på at det ikke blir stress, at ungene ikke blir for slitne av å farte imellom. Dere voksne må ha en god tone hvis det skal fungere til barnas beste. Husk prevensjon dersom det fysiske forholdet skal vedvare...
kristoffersen8 Skrevet 6. november 2006 #4 Skrevet 6. november 2006 tenk på deg selv, gjør din dag bedre, la han ikke få dele med deg, du bør bestemme. Hilsen Mann
Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #5 Skrevet 7. november 2006 Du kan sikkert godt si meningen din uten å være spydig!
Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #6 Skrevet 7. november 2006 Prevensjon er brukt......uten å gå inn på den diskusjonen. Er klar over at barna kommer først det har det gjort helt siden jeg fikk barn.... Vi har greid å ha en fin tone for barnets beste som har hatt en super oppvekst.......... Og det er ikke naturlig for ham å ha ansvar for ett lite barn, han er vedlig usikker på seg selv som pappa.....og har trengt mye hjelp til å forstå at det er barnet sine følelser og behov som kommer før hans...... Men en skal nok greie å løse denne floken også.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå