lillebell&lillemor Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 Da vi skulle gi snuppa tran her om dagen, var hun litt mer urolig enn vanlig og alt kom ut igjen på smekka. prøvde en skje til, men det endte like dan. tøy-smekka ble full av tran og havnet sammen med håndkler og klær i vaskemaskinen. nå lukter alt som var med der skikkelig tran. ikke noe deilig. brekker meg nesten. hvordan blir man kvitt den lukta? har vasket klærne et par ganger, med masse såpe og skyllemiddel, men det lukter fortsatt...noen som vet råd?
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 5. november 2006 #3 Skrevet 5. november 2006 Jeg kasta de bare jeg...... tror ikke det går bort...
april 06;) + mai 09* Skrevet 5. november 2006 #4 Skrevet 5. november 2006 vi fikk tran på mange av nøstebarn-klærne våre, og de kasta jeg ikke. Etter noen uker gikk lukta bort av seg selv, rare greier...
Beama Skrevet 5. november 2006 #5 Skrevet 5. november 2006 Min erfaring er at du må vaske klærne noen ganger før den forsvinner.... Men forsvinner iallefall tilslutt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå