Anonym bruker Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 Hvor er dere alle aleneforeldre i norge som har tilgang til dette forumet? Jeg er innom her nesten hver eneste dag og ser etter dere, men blir skuffa over hvor lite aktivitet det er her på akkurat denne siden..... Håper dere våkner og kommer på banen snart....hadde vært greit med kontakt.....våkne opp!!! Ha en fin dag da dere....og skriv noen ord snart.
Mamma til 2 gutter Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 er innom her ofte jeg å.. men det er ikke så mye liv her kan man si. Litt synd det da.. håper det blir bedre framover.. Vi to får prøve å være mere aktive her så kanskje det kommer flere etter hvert:-)
Galskapens overhode Skrevet 15. november 2006 #3 Skrevet 15. november 2006 er her inne hver dag jeg også.. men er mere action på dinbaby.. aleneforeldre..
Gjest Skrevet 17. november 2006 #4 Skrevet 17. november 2006 Er her av og til, men blitt en liten vane å væe på dinbaby;(
malenemamma Skrevet 25. november 2006 #5 Skrevet 25. november 2006 Hei hei:-) Var inne på db for første gang på lenge, og så kom jeg hit til barnetmitt. Synes det er bra at det er et eget forum for oss med barn over tre år. Mange nye utfordringer hele veien, har jeg oppdaget;-) Så jeg skal absolutt prøve å være aktiv her, kjekt å ha kontakt med andre aleneforeldre:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå