Gå til innhold

Frk Jørgensen skeiet alldeles ut i går..


Frk Jørgensen

Anbefalte innlegg

Hadde middags besøk,

Indrefilet, gourmet potetmos av mandelpoteter, fløte og smør, saus med fløte og kraft, grønnsaker stekte og kokte. 5 glass vin (.. ikke så lurt å drikke masse vin før mat, stimulerer apetitten i tillegg til å inneholde nesten 100 kcal pr glass, men akk så godt!!).

Toppet det hele med sjokoladefoundant, is og krem..

Fy faen, litt anger idag selv om jeg hadde bestemt meg for ikke å tenke på kalorier, men bare kose meg. Men allikevel litt anger, tenker på at jeg kunne droppet et par glass vin og dessert. Har slanket i to uker bare, gått ned 4 kilo, det går veldig greit.

Håper jeg ikke har ødelagt alt nå....

Og: restene er kastet for lenge siden, begynte dagen i dag med rugsprø, frukt og vann.

 

Hva sier dere? Man må få lov til å skeie ut en gang i blant? En gang i måneden iallefall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En kveld etter mitt hjerte :)

Jeg synes man skal skeie ut en gang i blant. I alle fall passer det godt for meg. Jeg har jo forsøkt meg på suppedietten, men ga opp. Sånn type viljestyrke ligger visst ikke for meg. Men jeg skulle gjerne hatt den..........

Jeg går for en dag i uken med utskeielse. Da er det god middag og litt smågodt, eller av og til en kveld på byn, men det kan gå måneder mellom hver bytur.

Du har ikke ødelagt alt nå! Langt i fra. Du fortsetter jo på søndagen med sunt kosthold.

Det er jo det som er trikset, å klare å skeie ut, for så å stoppe dagen etter.

Ikke angre på kvelden igår, det er bortkastet energi. Livet skal jo leves også :)!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synder nr 2 her....

Fredag var min syndedag....

Jeg spiste sykehusdietten å skeiet ikke ut nå på maten sin side....men drakk noen cider og noen øl....huff...jaja.

Har vært flink lørdag og søndag og alle de andre dagene i uka... :o)

Så går på dietten enda :o)

 

Jeg tror heller ikke du har ødelagt noe som helst! Så lenge du skeier ut bare en dag å er sunn dagen etter så går det nok så fint skal du se! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig har man lov til å skeie ut en gang i blant. Hvis jeg ikke hadde gitt meg lov til å skeie ut så vet jeg med meg selv at jeg ikke hadde holdt ut lenge.

Men du har jo vært kjempeflink når du har gått ned 4 kg på 2 uker, det er kjempebra. =)

 

Selv hadde jeg og sambo barnefri i går, og delte et par flasker vin og spiste god mat. Hehe. Skal jo kose seg også da. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for støtten. Ja, livet må leves også, du har helt rett. Suppedietten? All ære til de som orker å gå på den, tror jeg hadde røket utpå ganske raskt hvis jeg hadde fulgt den dietten. Men de går jo raskt ned, så jeg skjønner motivasjonen deres.

Ha en fin søndag videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for støtten! Utrolig hvor godt "forbudte" ting smaker når man går på diett.. Litt cider og øl fortjente du etter en uke på suppe! Jeg sjekket kaloriinnhold på øl/cider og kom frem til at cider er verstingen, mens sånn lavkarbo øl har redusert kaloriinnhold ( men har hørt det smaker litt rart)

Gikk for rødvin selv, var veldig veldig godt! Og godt at det er lenge til neste gang (litt redusert i dag.) hehe.

 

Vel, vel. En fin søndag ønskes deg Inzaidaz

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei NessaS. Takk for det! Ja, ikke sant? Og så smaker det jo så himmelsk godt når man lever litt asketisk ellers. Enig, man sprekker nok ganske lett hvis man aldri unner seg noe.

En god søndag til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...