Gå til innhold

Jeg har blitt en blomsterpotte...c",)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg var liten, var det det var det vi kalte gamle kjerringer som forsøkte å gjemme seg bak gardinet i vinduet mens de fulgte med på alt som foregikk...

Nå gikk jeg tilfeldigvis forbi vinduet og stoppet for å titte ut på ungene, og så at det var en lillebror som fikk gjennomgå av storesøsteren sin sånn at han løp hjemover. Men så så ungene at jeg hadde sett dem, og da løp hele gjengen etter lillebror for å hanke ham tilbake før han rakk hjem for å "sladre". Så ble freden gjenopprettet, og alle fikk være med og leke. Det eneste jeg gjorde, var å være blomsterpotte... c",)

Nå er hele gjengen inne og leker her, så nå har jeg hvertfall oversikt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra uttrykk!

Har du plantet revebjeller i den da??? (ha ha ha)

Skrevet

He he he, snedig Reveenka:-))

Kanskje det var blomsterpotter en burde være litt oftere, hver og en! Kanskje verden faktisk hadde blitt et bedre sted å være da;-)

Skrevet

Blomsterpotte *humrer*

Mye bedre uttrykk en nabokjærring :o)

Skrevet

blomsterpotter som har en funksjon er bedre enn de som bare ser ut i lufta og later som om de ikke følger med. en flott blomsterpotte med et direkte blikk gjør verden til et bedre sted å være for de som ofte får gjennomgå av de andre ungene....

jeg stirre ut av vinduet hele tiden jeg, men de jeg ser på er rundt 30 alle sammen, så da har liksom kikkinga ingen annen funksjon enn min egen oversikt og DET- det er ikke så bra.......

HJEEEEEEEEELP!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...