Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 og det er rene vårstemningen ute idag:-) Vi skal på skautravermarsjen idag, det er orienteringsklubben her vi bor som arrangerer hvert eneste år, og jeg har vært med fra jeg var bitteliten pike:-) Oppgaver for store og små, både teoretiske og praktiske, alle kan delta og premier til barna for deltagelsen. Og bonusen til mor er kake og kaffe etter fullført runde:-) Ha en fin søndag alle sammen:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 Nå begynner sola å skinne her også. Mannen min og Storebror er og skifter til vinterdekk på bilen min. Men vi skal ut i finværet så snart de kommer tilbake.
Reveenka Skrevet 5. november 2006 #3 Skrevet 5. november 2006 Kanskje sola dukker opp på våre kanter snart også, da - foreløpig er det grått.
moffi Skrevet 5. november 2006 #4 Skrevet 5. november 2006 Vi har gått en fin lang tur vi! Og spist Stifadorestene. nå sover Stefan og vi skal endelig få sett Matchpoint av woodi allen på dvd. nå begynner den! Hadet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå