Gå til innhold

Nei.. vet du hva...!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg og min samboer har en liten datter på 8 mnd. Etter fødselen har ikke sex vert så veldigt populært fra min side pga det har gjort sjikkeligt vondt! og de gangene vi har hatt det, har jeg pint meg gjennom det. Dette har ført til at jeg har misstet HELT sexlysten!

Typen min er sur å gretten og sier at viss vi ikke har sex i et forhold har vi ikke noe forhold... Ehhh hva skal jeg si til dette da? Hva hadde dere sagt? Jeg synes for min del det var heilt idiotisk sagt av han! Så nå har vi da ikke hatt sex på ca 1 uke.. å jeg har forklart han alt i sammen, å nå går han bare rundt her å ikke skal snakke til meg! Eg klarer bare ikke leve med det eg alså! Men eg kan ikke tvinge meg selv til sex!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva har du gort for å finne ut av at du fortsatt har så vondt? Gynekolog?

Jeg kan godt skjønne din samboer er frustrert. Men han har en særdeles barnslig holdning. Det er ikke slik man løser ett problem.

Har dere prøvd med masse glidemiddel når dere har samleie? Jeg synes du bør sette himmel og jord i bevegelse for å løse ditt problem. Sex er en viktig del av ett godt samliv, det synes hvertfall jeg.

Lykke til. ;-)

Skrevet

Jeg skjønner godt at sexlysten blir mindre når en har problemer etter en fødsel, har selv hatt det. Hos oss var det sekresjon fra min side som var problemet - knusktørt, uansett..... men brukte glidemiddel når vi hadde sex og når vi først var i gang, så var det bare herlig. Fant ut grunnen etter ca .ett år hvorfor det var slik, p-pillene jeg fikk etter fødselen hemmet sekresjon (fant det ut selv når jeg sluttet med de...) så etter neste fødsel vet jeg at jeg ikke skal bruke de igjen!!! Uansett, så er det ingen som kan tvinge seg til sex. Tror nok kanskje samboeren din snakker litt over seg når han sier at dere ikke kan ha et forhold uten sex - iallefall når dere har vært uten i ca. en uke..... Sex er jo viktig i et forhold, kjempeviktig synes nå jeg da - så jeg håper virkelig du finner ut hvorfor det er vondt for deg å ha sex, finner du problemet - finner du kanskje løsningen og lysten kommer tilbake!!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...