Gå til innhold

Kjenner ikke babyen min om natta jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri vært plaget med lite søvn om natta.. Hun har aldri holdt meg våkenn. så fort jeg legger meg, så kjenner jeg ikke no mer om natta og det hender hun ikke gir dulting fra seg før jeg sitter ved frokostbordet dagen etter..flere sm har opplevd dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil bare si: Heldiggris som sover om natta!!

Skrevet

Det samme har skjedd her. Før har hun vært ganske turbo om natta, og sparka hver gang jeg har vært på do om natta...altså hver time.

Men nå sover hun tydligvis om natta. Ble kjempebekymra de første nettene, men jeg kjenner jo at hun våkner til frokost. Uansett så er hun mye roligere nå enn hun var tidligere, men det er vist vanlig på slutten, selv om jeg absolutt liker det bedre når hun er turbo :)

Skrevet

Babyen min er heller ingen natterangler:-) Kan ikke huske at jeg har våkna av spark og bevegelser noen gang. Kan en sjelden gang kjenne henne romstere litt når jeg f.eks har vært opp på do, men aldri så mye at jeg ikke får til å sovne igjen! Håper det er et søvnmønster hun tar med seg ut av magen også...;-)

Skrevet

Jeg har aldri blitt vekket av babyen, men jeg våkner ofte fordi jeg må på do. Når jeg legger meg igjen , kjenner jeg ofte spark (hvis jeg ikke sovner med en gang, da). Så kan jo godt være at hun sparker litt av og til på natta selv om du ikke merker det og våkner av det. Hos meg er det mest aktivitet på kvelden, og jeg har også merket at sparkene er litt anderledes nå, mer dulting og romstering enn direkte spark, som det var før.

Skrevet

jeg våkner heller aldri om natten av at hun lille sparker, men jeg er jo uttallige ganger på do da... sambo har fortalt meg at bnår jeg sove og han kjenner på magen min er hun helt turbo, så jeg tror nok det at jeg bare har et godt sovehjerte om dagen...

Skrevet

Lillen her er også rolig om natta :o) sparker og romsterer litt men s jeg leser før jeg sovner- så sovner han med meg tror jeg ;o) kjenner han noen ganger når jeg har vært på do om natta, men ikke alltid..... Så er det litt forskjellig når jeg kjenner han om morgenen- none ganger når jeg våkner andre ganger ved frokosten........

Jeg bare krysser fingrene for at dette søvnmønsteret fortsetter utenfor magen jeg ;-)

Skrevet

Her er det også rolig om natta. Blir aldri vekket av spark nei. Han pleier ofte å være rolig helt til godt utpå formiddagen, da begynner han å plundre litt.

Mest aktivitet om ettermiddag og kveld her.

Skrevet

Min er også rolig! Kanskje det blir en baby som sover på natten?? *håpe*''''

Skrevet

Jeg våkner heller aldri av babyen om natten. Er gjerne oppe på do en gang, og når jeg legger meg igjen da, så kjenner jeg som regel noen bevegelser, men det er bare litt altså. Er stort sett veldig rolig døgnet rundt denne lille babyen. Hadde det ikke vært for at jeg kjenner litt bevegelse, sjelden spark - til måltidene, så hadde jeg vært fra meg av engstelse.

Skrevet

Merka ikke nå etter at æ har sovna... men etter dobesøk om natta bompa det gjerne litt... men det hompa og bompa heile dagen...

Skrevet

Nå for tiden er han ganske rolig om natten, men har ikke vært det før. Han er turbo dagen lang hvertfall, men har de siste ukene våknet av at jeg må på do ikke sparking.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...