Gå til innhold

Tar dere vitaminer??


Mamman til Tiril

Anbefalte innlegg

Jeg tar folsyre.

Fikk med gravitamin med noen tester som jeg bestilte..men har ikke mange igjen av di.

Tenker på å kjøpe den der møllers dobbel med folat....Jeg tok den hele svangerskapet med Tiril.

 

Så jeg lurer bare på hva dere gjør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tar Folat og Eskimo3 (omega 3), og som oftest sink og selen tilskudd. De to første er nok de viktigste for min del, folat siden det er anbefalt og omega3 fordi jeg ikke spiser (ren) fisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei...

 

Tar omega-3 kapsler, også tar jeg 2 med b-vitamin eller 1 med folat med jern.... Trenger jern, så kjøpte jeg meg en boks med folat med jern da vi begynte å prøve, har etter at jeg blitt gravid hørt at også de andre b-vitaminene er viktig, ikke bare folsyre. Så da tar jeg litt annenhver dag, så jeg får brukt de opp.... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar en tablett med folat, og en tablett med multivitaminer:)

Det er viktig for spiren at vi tar folat de to-tre første månedene av svangerskapet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt gravitamin + ren omega 3 (for ikke å få for mye A og D vit). Nå har jeg ikke mer ren omega 3 igjen, bare møllersdobbel, og da tar jeg bare ren folat sammen med den. Hvis man spiser variert og sunnt, så trenger man som regel ikke ekstra vit, annet enn omega3 og folat. En blodprøve kan vise om du mangler noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tar folsyre og den mumomega som det faktisk reklameres for på denne siden hehe jeei (,")",)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...