Fru_Pigalopp Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 ....og du er morsom.....ser du det ikke selv?
Idamamma Skrevet 5. november 2006 #3 Skrevet 5. november 2006 å du har et problem,ser du ikke det selv?
Anonym bruker Skrevet 5. november 2006 #4 Skrevet 5. november 2006 er vel dere som ammer så lenge som har et problem..enig med anonym faktisk
Jenny-penny Skrevet 5. november 2006 #5 Skrevet 5. november 2006 så lenge man ammer hjemme skjemmer man vel ingen?? det er anbefalt å amme til og med 2 år, og mener at alle og enhver får velge dette selv. Ekle er de sm har fordommer mot andre!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2006 #6 Skrevet 5. november 2006 Kan du begrunne hvorfor du syns vi er ekle? Ellers så bryr jeg meg ikke om hva ander sier. Så lenge det er anbefalt å amme lenge så gjør jeg det. Hadde det ikke vært noe poeng i det så hadde jeg sluttet mye tidligere, men gjør det for mitt barns beste.
Frk Vims Skrevet 5. november 2006 #7 Skrevet 5. november 2006 Hehe, om en måneds tid er jeg plassert i kategorien "ekkel"!!!
moo Skrevet 5. november 2006 #8 Skrevet 5. november 2006 Det kommer nok mest an på øyet som ser. Jeg har ammet frem til 18 måneder før, og kommer nok sikkert denne gangen å prøve å følge retningslinjene om amming gjennom hele andre leveår. (Og nei, det gjelder ikke bare i u-land, men også i høyeste grad her i Norge også.) Hvorfor synes du det er ekkelt, forresten?
linken Skrevet 5. november 2006 #9 Skrevet 5. november 2006 Morsmelk er supersunt, ikke ekkelt. Er det selve melken du synes er ekkel, eller det at barnet suger på brystet? Og hvorfor går grensen ved 14 mnd? Hvorfor blir det ekkelt sånn over natten når barnet er over 1 år. Jeg kan ikke forstå at det er noen forskjell på en baby på 1 mnd som blir ammet, eller et barn på 15 mnd!!! Vi vil jo bare det beste for barna våre, om de er 1 mnd eller 1 år, vi vil det beste, og det beste er morsmelk. Jeg slutter vertfall ikke fordi noen mener det er ekkelt... Jeg slutter når det passer oss!!!
Solstråle* Skrevet 5. november 2006 #11 Skrevet 5. november 2006 Gutten min er 18 mnd og vi ammer enda! Hvorfor er det ekkelt???!!! Imunforsvaret vårt er ikke fullt utviklet før barnet er 2 år og de har stor nytte av morsmelk frem til da. Spesielt nå når vinteren kommer og han nettopp har begynt i bhg der bakterier florerer. Ammer fordi det er det beste for han og så lenge vi er konfortabel med det begge to, ser jeg ikke problemet. Grunnen til at jeg ikke ser det selv er vel at det er inni ditt hodet du får det til å bli noe ekkelt!!
Trollmora Skrevet 5. november 2006 #12 Skrevet 5. november 2006 Vel jenter, ikke hiss dere opp over slike innlegg! Gjør det som dere mener er best for deg og ditt barn. Om noen forsøker å forsure siden her så er mitt forslag veldig enkelt: Ignorer det, overse det og ikke svar på det. Får man ikke respons så gidder de vel ikke å komme med slike innlegg tilslutt!
Ranveig R Skrevet 5. november 2006 #13 Skrevet 5. november 2006 Puh! då har eg enno 16 dagar til å venne meg til tanken på å bli ekkel ;o)
Duracella Skrevet 5. november 2006 #14 Skrevet 5. november 2006 HI: Det er ofte lurt å holde snavla si istedet for å åpne den. Nå vet alle hvor ignorant du er. Ser du ikke det selv?
Anonym bruker Skrevet 5. november 2006 #15 Skrevet 5. november 2006 jeg ammet jenta mi til hun var 15 mnd,de siste mnd bare om morgenen! Jeg hadde gladlig ammet henne lenger - men hun mistet interressen! Jeg har fått kommentarer faktisk på at jeg ammet så lenge,men jeg bryr meg ikke !! Det er det beste for barna å amme så lenge som mulig... Ps! Ja,jeg synes også det går en viss "grense",som feks den 7 åringen som ble ammet på det programmet på TVN - DET synes jeg var ekkelt....
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 5. november 2006 #16 Skrevet 5. november 2006 Syns det er rart at dem som skriver sånne innlegg alltid er anonyme.. Tørr dem virkelig ikke å signere med nick - det syns jeg er rart... Jeg ammet kun til sønnen var 3 mnd... Det var fordi jeg mistet melka.... Så jeg må innrømme at jeg syns det er litt rart når jeg ser små på rundt 2 år springer bort til sim mor, sier pupp og drar opp genseren.... Men jeg tipper jeg har den tanke gangen jeg har kommer av at jeg ikke ammer lenger enn jeg gjorde.. Og når neste man kommer så håper jeg virkelig at jeg får ammet mye lenger....
Northernlights Skrevet 5. november 2006 #17 Skrevet 5. november 2006 Nei, så blind er nå jeg ;o) (selv om han bare er 12 mnd, så har jeg tenkt å amme i noen mnd til) Utrolig umodent og barnslig av hovedinnlegger å lage en sånn tåpelig tråd. Var egentlig ikke verd å svare på den engang.
sprængpupp Skrevet 5. november 2006 #18 Skrevet 5. november 2006 æ amma i 15 mnd nesten . så da må æ være fæl, vi amma faktisk ute blandt folk å vi .. hadde ting gått som jeg ville hadde æ amma enda .. 16 mnd strax ..
Sophie juli 2005 Skrevet 5. november 2006 #19 Skrevet 5. november 2006 Ja, det måtte en "anonym" til for å skape litt stemning på en søndags kveld :-)
Northernlights Skrevet 5. november 2006 #20 Skrevet 5. november 2006 Ja hva skulle vi gjort uten "lille frøken frekke anonym"? =) Irriterer meg ikke, sånne tråder. Jeg bare sukker stille, rister på hodet og tenker at uff, at det går an å være så trangsynt! ;o)
Dalli Skrevet 5. november 2006 #21 Skrevet 5. november 2006 hmmm.... det er tydeligvis mange tullinger... hva er poenget med å starte en sånn tråd? Provosere? Jeg er tydeligvis så ekkel at jeg ikke engang blir provosert!
mormor.com Skrevet 5. november 2006 #22 Skrevet 5. november 2006 Jeg har også ammet gutten min til han va 20mnd. Hva er problemet? Hvorfor er det ekkelt? Kan ikke fatte det! Synes du frøken at det er ekkelt å suge på tisse-mannen også?
Ella i farta Skrevet 6. november 2006 #23 Skrevet 6. november 2006 Nå ammer ikke jeg en baby som er 14 mnd, men det var et ganske tynt grunnlag å argumentere med....men du kan vel ikke være spesielt smart oppi hodet ditt når du kommer med sånn svada.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2006 #24 Skrevet 6. november 2006 folk må ju være litt enig og syns det er litt flaut sjøl..Hvorfor den enorme forsvarsmurene da????? He he , alle har lov åg synes hva de vil..
Monstermamma Skrevet 6. november 2006 #25 Skrevet 6. november 2006 Joda, jeg er så ekkel så!!!!! Og d har jeg tenkt å fortsette å være noen mnd til jeg!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå