06,07 og spire nr 3 i 2010 Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 Jeg begynte å gi tuppa mi brød da hun var 6 mnd..Helsesøsteren sa at vi godt kunne gjøre det så da prøvde jeg..Hun liker godt med leverpostei på eller syltetøy.Men det er ik akkurat store mengder hun klarer å spise.Pitte små biter.Oftest får hun smake når jeg spiser frokost:)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 5. november 2006 #3 Skrevet 5. november 2006 hun var 5-6 mnd når hun begynte å få smake av min frokost brødskive med leverpostei. Hun likte det kjempegodt.
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 5. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 5. november 2006 Så da kan jeg kanskje begynne med brød til snuppa snart. Hun virker en smule grøtlei. Og prøver til stadighet å få tak i det vi spiser =)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 5. november 2006 #5 Skrevet 5. november 2006 lillemor var akkurat sånn hun og, og da vi begynte med brød for alvor gikk det ikke lang tid før vi måtte lure i henne grøten for å få den i henne. Fra hun var 9-10 mnd, nektet hun å spise grøt i det heletatt. Da tok jeg en pause, og begynte med havregrynsgrøt etter 1 månedes tid. Nå varierer jeg mellom havregrøt og brød til kvelds. (er veldig enkelt med havregrøt om du har micro)
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 5. november 2006 #6 Skrevet 5. november 2006 jeg gir brød til lunsj.. tror liksom ikke han blir ordentlig mett med brød til å gi han til kvelds... tror og det er vikig at om de er interessert i å smake det vi spiser.. så la dem smake.. så lenge det er noe de KAN spise da...
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 5. november 2006 #7 Skrevet 5. november 2006 dattern min vil nesten ikke ha brødskive.. hun er litt over 6 mnd. hva skal jeg gjøre da? ofte brekker hun seg.
Guttemamma til tusen :) Skrevet 5. november 2006 #8 Skrevet 5. november 2006 bløte det godt i melk, og rikelig med mykt pålegg! ellers skader det ikke å vente litt til med brød!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå