Gå til innhold

Når begynte dere med brød til de små? u/t

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynte å gi tuppa mi brød da hun var 6 mnd..Helsesøsteren sa at vi godt kunne gjøre det så da prøvde jeg..Hun liker godt med leverpostei på eller syltetøy.Men det er ik akkurat store mengder hun klarer å spise.Pitte små biter.Oftest får hun smake når jeg spiser frokost:)

Skrevet

hun var 5-6 mnd når hun begynte å få smake av min frokost brødskive med leverpostei. Hun likte det kjempegodt.

Skrevet

Så da kan jeg kanskje begynne med brød til snuppa snart. Hun virker en smule grøtlei. Og prøver til stadighet å få tak i det vi spiser =)

Skrevet

lillemor var akkurat sånn hun og, og da vi begynte med brød for alvor gikk det ikke lang tid før vi måtte lure i henne grøten for å få den i henne. Fra hun var 9-10 mnd, nektet hun å spise grøt i det heletatt. Da tok jeg en pause, og begynte med havregrynsgrøt etter 1 månedes tid. Nå varierer jeg mellom havregrøt og brød til kvelds. (er veldig enkelt med havregrøt om du har micro)

Skrevet

jeg gir brød til lunsj.. tror liksom ikke han blir ordentlig mett med brød til å gi han til kvelds... tror og det er vikig at om de er interessert i å smake det vi spiser.. så la dem smake.. så lenge det er noe de KAN spise da...

Skrevet

dattern min vil nesten ikke ha brødskive.. hun er litt over 6 mnd. hva skal jeg gjøre da? ofte brekker hun seg.

Skrevet

bløte det godt i melk, og rikelig med mykt pålegg! ellers skader det ikke å vente litt til med brød!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...