sjokoBolla Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 Når på døgnet gir dere dette? Vi bruker gi det til kvelds, men tulla er veldig urolig på nattestid. Våkner ca hver 20 min natta igjennom. Lurer på om jeg skal flytte grøtmåltidet til middag heller? Noen som har tips/erfaringer?
Gjest Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 Vi gir det på kvelden. Snuppa blir ikke urolig. Går jo ann å flytte grøt måltidet til morgenen å da ...
Butterfly-prinsesse+prins Skrevet 5. november 2006 #3 Skrevet 5. november 2006 Vi gir og om kvelden, og har ingen problemer med natte søvnen. Men jeg hadde prøvd å flyttet det til morgen eller middag-bare for å se... Bedre at det blir tulling om dagen enn om natten!! Har dere gitt grøt lenge? Får håpe det bare er en periode, mens magen skal bli litt vant til det!
sjokoBolla Skrevet 5. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 5. november 2006 Ja eller middag tenkte jeg helst på.....sånn at hun iallefall har litt fast føde å sove på. Men har ikke peiling på hva som er vanlig eller lurt. Mener du frokost er bedre?
sjokoBolla Skrevet 5. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2006 Vi har drevet med smaksprøver i litt over to uker, er ikke oppe i full porsjon enda heller. Men hun tullet før hun begynte å få grøt også da....så er nok ikke noe sammenheng-kanskje?
Gjest Skrevet 5. november 2006 #6 Skrevet 5. november 2006 Min gutt var urolig om natten når han fikk grøt som siste måltid. Flyttet det til det nest siste måltid og da sov han rolig igjen. Etter hvert flyttet vi til grøten til det siste måltidet igjen, men gir han det ca. 45 min før han legger seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå