Mamma till 2 barn Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 som får tid til at bake kaker, ordne og gjøre det koselig i hjemmet. Hvordan får dere det til? Mange av dere er ju også i jobb. Jeg er ju fortsatt hjemme med minste man, men synes dagene flyr sin vei likevel og vips... så er det dags at hente eldste man i barnehagen. Jeg gir dere mammor en gull stjerne i boken min!! Ha en underbar, vakker søndag allesammen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå