Jenny-penny Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 hvor bestilte duinnbydelsene dine igjen?? klem
jente,jente, ? Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 Hei! Bestilte de på www.kortbutikken.no. Ble kjempefine med ferdig trykt tekst og navnene våre og dato på framsiden.. gleder meg til å sende de ut Bestilte også bordkort i samme stil.. kommet langt i planleggingen eller? Det går fort til sommeren
Jenny-penny Skrevet 5. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2006 det var det ja. fant en innbydelse der, men husket ikke nettsiden:o) tusen takk. Planlggingen går greit, det værste er gjestelisten, hvilken solo sang vi skal ha i kirken og skal vi ha DJ eller live musikk på festen:o) ellers er det meste i boks. har dere bestilt kake? litt usikker på hvor vi skal besille og hvor stor. skal kjøpe kjole i london hos erlnad etter jul, og DET gleder jeg meg til. kjole til meg og jenny:o) skal din jenny være blomsterpike?
jente,jente, ? Skrevet 5. november 2006 #4 Skrevet 5. november 2006 Det høres bra ut Nei, har ikke bestilt kake ennå.. Venter til etter jul, for det er så mye som skjer her nå, så vi legger resten av planene på is til etter nyttår nå.. Men vi vet ca hvordan vi vil ha, men aner ikke hvor stor.. Men det vet jo de på konditoriet.. Vi kommer nok til å bestille hos øya-bakeren.. Har hørt de har mye fint til passe priser.. kjolen min er klar.. Gleder meg til å bruke den. Lykke til med kjolekjøp.. Det er gøy Åjada, min lille jenny skal være brudepike.. Vet ikke hvordan vi skal få henne opp kirkegulvet da, for hun blir veldig sjenert når det er masse mennesker rundt henne, og da vil hun helst bli bært på av meg.. hehe.. Men satser på at det går bra. Må jo ta litt på sparket siden de er så små ennå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå