Gå til innhold

Endelig, etter over 2 års prøving :-D


Cipra har 2 jenter

Anbefalte innlegg

Vi har prøvd i over 2 år uten å noen gang lykkes.

Mannen har vært testet og jeg har vært til lapraskopi - der jeg fikk dårlige resultater. Legene tvilte på at noen av egglederne mine virket, men for det skulle vi prøve som vanlig i 6 måneder til før vi skulle kontakte IVF, nå er det gått 8 måneder, vi har sendt brev til IVF for noen uker siden om at vi ønsker hjelp til å bli gravid.

På kvelden torsdag 2.november tar jeg en test - bare for moro skyld, jeg har gått noen dager over tide for å få mensen, men det har jeg jo gjort før også uten at det er noe. Det murrer litt i magen, men jeg tør ikke håpe. Sender mannen for å lese av testen, det blir stille før han roper at jeg må komme - jeg tror han bare tuller med meg før jeg ser testen. Jammen er vi vi blitt gravide, tar 2 tester til dagen etter for å være sikker og de er også positive.

 

Terminen har jeg regnet til 08.07.07, har ikke kontaktet legen enda, for jeg jobber på det lokale legekontoret, og vil ikke at dem skal vite det enda, men skal på sykehuset til Tromsø på kontroll, så da får jeg snakke med legen der. Gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer masse Cipra og velkommen til juli-klubben!

Velfortjent etter 2 års prøving. Ble selv gravid rett etter å ha blitt henvist til prøverør, så jeg kjenner til lengselen etter en spire...og nå er det baby i magen:-)

Stor klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! En virkelig etterlengtet spire. Får håpe den klamrer så sikkelig godt fast=)

 

Lykke til og velkommen inn til oss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...