Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 Gratulerer med dagene til dere begge to, Theodor & Johannemor ;-) Håper dere får en super dag med masse god mat og mange hyggelige mennesker:-) ps.Johanne, husk å hyle ekstra høyt når mannen heller vann i håret ditt;-)) Klem fra kollega Hannah & mamman
moffi Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 Henger meg på og gratulerer så mye jeg også Ha en riktig fin dag.....og pass på at Johanne ikke ser ut som Skipperns Bulle hvis hun skulle bli utålmodig og ville røre på seg:)
Trollmora Skrevet 5. november 2006 #3 Skrevet 5. november 2006 Grattis til begge om det nå blir vann i håret eller flott diplom! Minnedag er det uansett )
♥Snulder Skrevet 5. november 2006 #4 Skrevet 5. november 2006 Gratulerer med de små! Blir nok en flott men slitsom dag for begge! Og så deilig som det er når dagen er over og man kan slenge beina på bordet og slappe av...eller dibbe:)
Ronja65 Skrevet 5. november 2006 #5 Skrevet 5. november 2006 Ha en riktig fin dag..... Klem fra Ronja og Thyra:-))
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 9. november 2006 #6 Skrevet 9. november 2006 Så ikke denne før nå, jeg.... Takk for hilsener!
Babyonboard ;-) Skrevet 10. november 2006 #7 Skrevet 10. november 2006 Samme her... Tuuuusen takk alle sammen :-) Johanne hadde en slitsom men flott dag! Også alle de nye ansiktene da.... :-)
Babyonboard ;-) Skrevet 10. november 2006 #8 Skrevet 10. november 2006 Og Moffi; Johanne prøvde ikke åstikke av med kjolen på... Men gjorde sitt for å herpe kjolen!!! Trur ikke hun synes den kjole-greia var noe stas ;-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå