Gå til innhold

Samvær jul og nyttår

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette blir vår første jul som separert. Vi har en sønn på 2 år. Hvordan deler man opp jul og nyttår på en mest mulig fornuftig måte, men likevel sånn at barnet ikke blir slengt frem og tilbake som en jojo fordi begge foreldrene vil tilbringe litt jul hver med barnet? Pappaen har samvær samme helg som julaften faller på i år, men jul går jo foran samvær. Som utgangspunkt tar vi at jeg skal ha barnet på julaften i år. Hvordan gjør dere andre dette? Ikke enkelt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vanlige er å ha barnet anhver jul og nyttår, dere kan evt dele opp, du har gutten denne jula og han har gutten dette nyttåret, så omvendt neste år.

Skrevet

Julaften til fjerde juledag hos den ene, fjerde juledag til første nyttårsdag hos den andre.

Skrevet

dette er vanlig hos oss: jeg har barnet på lille julaften,far henter barnet på kvleden eller tidlig julaften. far har da barnet fram til tredje juledag,leverer han til meg og jeg har barnet resten av julen og nyttårsaften. omvendt når han er hos meg på julaften.vi syns dette er en grei løsning iallefall. da får vi littt begge to..jeg ville gjerne hatt sønnen min hver jul jeg,men det går dessverre ikke,han må få vært hos faren å.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...