Gå til innhold

Jeg har tydeligvis ikke forstått noen ting...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg logger altid på når dere har gått og lagt dere, eller før dere logger på.

Kan dere ikke bare gi meg et sånn ca. klokkeslett for når det er noen her da??

All by myseeeeelf, don`t wanna be........all byyyyyy myself..traaallllllaaa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

You never walk alone.....

Sitter med TVen på, og må herved innrømme at programmet på TV3 skremmer vannet av meg...hahaha men etter sex skolen er det kanskje passende...

Skrevet

Det programmet har jeg ikke nerver til å se (sex skolen altså), synes det var pinlig i den engelske versjonen.... men den Norske - tåppa heile driden...

Skrevet

Er så absolutt enig!!! Og hadde det ikke vært for at Dritgrei ertet meg hadde jeg sittet på kontoret fremdeles, istedenfor i stuen med laptop.

Har ikke sett den engelske versjonen...men den norske er så flau og emmen at det kan ikke beskrives...

Men du....den dialekten....fortell fortell??

Skrevet

Nei den dialekten har jeg lært av Kristian Valen,

Jeg er født og oppvokst her sør i Akershus, så jeg har bare sånn kjedelig bolmål, jeg.

Men har alltid ønsket at jeg snakket en eller annen dialekt. Det er jo ikke det man går på super`n og kjøper seg. Derfor har jeg en stygg uvane å stjele litt dialekt her og litt dialekt der..

Skrevet

"you are not alone, i am here with you-hu"

jeg er her hele dagen jeg... evig pålogget til og fra. sånn fra 0900 til 2400... er det ok?

Skrevet

Tog du an...hahahaha

Jaja, om du synes du finner en fin dialekt så stjel den...nesten litt som med bunadene...hahaha

Jeg snakker nesten den dialekten som du stjal der...men etter mange år på østlandet aå blir det litt knoting....

Skrevet

du kan jo late som om du har den dialekten phantomet, men det er ikke mye å skryte av..... men du skarrer da, det skal du ha ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...