Anonym bruker Skrevet 4. november 2006 #1 Skrevet 4. november 2006 Jeg og sambo skal til Oslo noen dager..... Ønsker å bo på et sentralt, og FINT hotell.... Gjerne nytt eller nyoppusset :-) Gi meg noen tips da, er kresen på hotellvalg :-)
sunshine&gullungen+bitteliten Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 Hotell Opera Det ligger rett ved Oslo S og er det nyeste hotellet i byen.. Rent og pent og helt ok.
sunshine&gullungen+bitteliten Skrevet 5. november 2006 #3 Skrevet 5. november 2006 Nyrenovert rom på bristol er kanskje mer romantisk, eller på Grand. Gå inn på thonhotels.no eller hotell.no og se der...
Anonym bruker Skrevet 5. november 2006 #4 Skrevet 5. november 2006 Må si at jeg heller ville gått for Grand.Evt Bristol eller SAS hotellet på Holbergsplass. Opera ligger litt ugunstg til synes jeg...
løva Skrevet 5. november 2006 #5 Skrevet 5. november 2006 Jeg syns Opera er kjempefint:) Ellers er jeg glad i scandic på byporten, rent og pent uten tepper på gulva. Mer sentralt kommer man nok heller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå