Gå til innhold

dere som gir mme og har baby på 2-3 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mange ml får de i døgnet? regner dere ut etter vekt, fra mme pakken eller lar baby styre?

jenta mi spiser opp til 900 ml i døgnet, dette styrer hun mye selv...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

husker at vi blandet flasker på 200ml og lot henne drikke det hun ville.. kastet resten.. husker ikke helt når hun beg å drikke 200ml. men jenta våt har hele tida spist mye og var født stor. den typen som spiser mye og sjelden :)

Skrevet

hoi =0)

min knært er 9 uker nå,og spiser 150ml i målet.5-6 måltider i døgnet.alt etter som.blir han ikke fornøyd,ja da får han mer.

Skrevet

Dattern min er snart 2 mnd(8 uker nå) hun får mme. Spiser som regel 150ml til hvert måltid 6-7 ganger i døgnet.. Men om hun har sovet lenge på dagen, så spiser hun mer..Styrer også dette selv

Skrevet

Er det ikke anbefalt at de ikke skal ha mer enn 800 ml i døgnet da? Trenger de mer, må man heller begynne med fast føde. Stemmer ikke dette?

Skrevet

Mi pie er snart 11 uker, 60cm og 5,5kg, og spiser 850-900ml mme i døgnet, i tillegg får hun pupp ca 3 ganger en halv time før dagmåltidene men tror ikke hun får særlig ut der (mest for kosen tror jeg). Mme er fordelt på 4 måltider og hun spiser 190-220 ved hvert måltid, hun styrer dette selv men jeg prøver å ikke overstige 220 nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...