Anonym bruker Skrevet 4. november 2006 #1 Skrevet 4. november 2006 Minpode op 10 mnd har ved fler annledninger fått melkeprodukter. Fått ett par ts is og eplekake av farmor, Fått litt kremfløte av tante, til fruktkompott. Fått hvit saus til middag mange mange mange ganger. Fått hvitost på brødskiva. Fått snøfrisk på brødskiva. Og fisk, som de heller ikke skal ha før de er 1 år: Får ofte fiskepudding på brødskiva. Fått bittelitt seibiff. Makrell i tomat. Fiskeboller. HAr jeg vert fryktelig uannsvarlig?
Anonym bruker Skrevet 4. november 2006 #2 Skrevet 4. november 2006 Ja fysjomføy! Hvordan kunne du?? Ungen må jo få mat, kan jo ikke utelukke all mat! Men man kan jo self. la være ren melk og kremføte!
Muffinsmamma Skrevet 4. november 2006 #3 Skrevet 4. november 2006 Føler du selv at du har vært uansvarlig? Jeg syns kanskje det er værre med sukkeret han har fått i seg enn melka.. Min unge får ikke smake sukker det første året. Han kommer til å få vegetarisk kost til han er et år. Hvorfor gir du ham fiskepudding på brødskiva når man helst skal vente til de er 1 år?
april 06;) + mai 09* Skrevet 4. november 2006 #4 Skrevet 4. november 2006 sikkert ikke lurt, men jeg ville spart benevnelser som "fryktelig uansvarlig" til større saker. Sannsynligvis har ikke barnet ditt tatt skade av dette, og så har du vel da lært å passe mer på hva du gir barnet nå...
Anonym bruker Skrevet 4. november 2006 #5 Skrevet 4. november 2006 syns ikke det jeg.... ved 10 måneder kan du nå begynne å gi melkeprodukter!!! Jeg leste her på din baby tror jeg at ved 9 måneders alder kunne du begynne å gi ungen ost... du får jo glass med fisk å! fiskeboller i hvit saus og laks i urtesaus... så hvorfor ikke lage det fra grunnen selv... hvilke unger smaker ikke på is, krem, kake før de er et år? fra besteforeldre etc... Men enkelte er jo mer hysterisk enn andre så....
Guttemamma til tusen :) Skrevet 4. november 2006 #6 Skrevet 4. november 2006 jeg skjønner ikke helt hva som er vitsen med å gi ting du vet ikke barnet skal ha før en viss alder.. er det grunn til å gamble med helsa til babyen?? fryktelig uansvarlig var jo ikke et passende ord nei... er jo mye verre ting enn dette.. men synes heller det er litt"teit" hvis det var et passende ord du leita etter...... masse salt er det i produktene og(om du ikke har laget dem selv)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå