dritgrei hei hei! Skrevet 4. november 2006 #1 Skrevet 4. november 2006 nå er det yndlingsprogrammet ditt på TV3!!!!! ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha hah ah ah ah ahahahahahhahhaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
phantomet Skrevet 4. november 2006 #2 Skrevet 4. november 2006 Jeg rødmer bare ved tanken!!!! Og stemme til hun ene gir meg grøssninger...og programlederen minner meg fremdeles om en kloning mellom værdame og bimbo ... Men for all del...sikkert et og annet å lære for noen og enhver hahahaha
Reveenka Skrevet 4. november 2006 #3 Skrevet 4. november 2006 Nå har du sett feil på klokka, dritgrei - det er ikke før om en time! c",) Nei, det er jeg som ser feil på klokka - det begynner visst nå likevel! Men det er viktig å få med seg programmet som starter klokka elleve også.....c",)
Reveenka Skrevet 4. november 2006 #4 Skrevet 4. november 2006 Det er nesten så jeg skulle ønske jeg hadde tv3 - jeg må plages med Eurosport Live, som viser boksing for damer i fluevekt....det verste var at jeg visste(da gubben lurte) hva og hvorfor damene smøres inn så fært i fjeset i hver pause....gudhjelpes...
dritgrei hei hei! Skrevet 4. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 4. november 2006 he he reveenka, jeg tror du lærer minst like mye om sex ved å se på jenteboksing... og det er vel ca like flaut! ;-) jaja jeg koser meg jeg. men jeg bruker pute forran fjeset mer aktivt når jeg ser dette programmet enn når jeg ser åndenes makt... og jeg blir fort redd av åndenes makt... he he
phantomet Skrevet 4. november 2006 #6 Skrevet 4. november 2006 ååååååååååå jeg gremmes....hjelpeste meg...
Reveenka Skrevet 4. november 2006 #7 Skrevet 4. november 2006 Du har nok rett - nå begynner forresten boksedamene å klemme istedetfor å slå(de er nok slitne?)...........c",)
phantomet Skrevet 4. november 2006 #8 Skrevet 4. november 2006 Å...enda verre... Er de bare meg som henger meg opp i at de sier sjøkken, sjøtt....?
dritgrei hei hei! Skrevet 4. november 2006 Forfatter #9 Skrevet 4. november 2006 nei, det er ikke bare du som henger deg opp i det, og uff jaaaaaaaa... det programmet legger opp til baksnakking faktisk.
dritgrei hei hei! Skrevet 4. november 2006 Forfatter #10 Skrevet 4. november 2006 klemming er bedre enn slåing, de skjønte det plutselig...
phantomet Skrevet 4. november 2006 #11 Skrevet 4. november 2006 Sjørte....hallo...snakk ordentlig....
Reveenka Skrevet 4. november 2006 #12 Skrevet 4. november 2006 Det ble litt kyssing også, avslutningsvis c",)
dritgrei hei hei! Skrevet 4. november 2006 Forfatter #13 Skrevet 4. november 2006 se der ja.... det ender i sex-skole all over de pleis. kyssing er bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå