Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter hjemme i godsofaen og koser meg alene. Mannen er på bursdagsfest (var invitert jeg og, men er litt sliten), lillegutt er lagt, og jeg har tent meg stearinlys og har en bolle med sjokkis :0)

Koser meg med tv og dinbaby...kan ikke bli bedre da :0)

Ha en trivelig lørdagskveld...

kos

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lillegutt sover, storegutt sover (jobba i hele natt) og jeg sitter her.... koser meg med tv og dib jeg og!!! Cola og snacks... Ha en fin kveld alle sammen...

Skrevet

Spist kinamat, spiser godis, glor på tv og trykker på dataen. Min elsk ligger å klikker på sin data=0). Hadde jeg visst dette da jeg var 18 att jeg skulle ende opp på en sofa men mann og barn hadde jeg skrattet hi hi. Men er jo kos =0)

Skrevet

Jeg sitter også hjemme alene:). Mannen er på fest med jobben. Jeg skal snart legge meg og krysser fingrene for nattesøvn:)

Koser meg med stearinlys..hjemmelaget pizza og dinbaby...første gangen min på dinbaby...liker det veldig godt!

Skrevet

Hei!

Lillegutt sover, og vi skal kose oss med et glass rødvin og en forhåpentligvis god film:)

Altså en rolig lørdagskveld hjemme i Trondheim, der regnet øser ned!

Ha en koselig kveld folkens:)

Skrevet

sitter å spiser kveldsmat,- havregrøt med banan i, hihi- driver å eksperimenterer til lillegutt skal begynne med grøt:) han er bare 21/2 mnd enda da:)) bebisen har tatt natta her også, og mannen har besøk av en kompis. de tar noen øler og skal ut. (første gangen etter fødsel, så det er vel undt:) ) ellers ser jeg vi har noe snop, og så blir det vel litt dibbing før jeg må legge meg. ha en trivelig kveld alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...