Gå til innhold

Nå skal den eldste og jeg kose oss:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har jo egentlig kost oss i hele kveld vi da, men nå hopper vi til køys, setter på en film, tar med godteskålen og koser oss :-) Hun skal sove sammen med bittelillesøster og mamman inatt, hun er jo liten pike hun også, selv om hun snart fyller 19 år ;-)

Sambo på whiskeylag, så han er forvist til pikerommet når han kommer hjem ;-) og mellomste er på overnatting hos en venninne....:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, det hørtes koselig ut! Og så fint at hun som er så stor syns det er kos å tilbringe lørdagskvelden sammen med mamma og lillesøster!

Ha en fin kveld c",)! men du er vel ikke helt ferdig for kvelden her inne, vel?(sa hun med håp i stemmen...)

Skrevet

Hihi, ensomt?

Nå har vi begynt å se film, eldsta begynte plutselig å snorke, etter ca 10 min.....hi hi....så nå fant vi ut at det kanskje var lurt å ta på pysj og pusse tenner, sånn at vi faktisk bare kan sovne.....Men kjenner jeg meg selv rett, så klarer jeg ikke å falle helt til ro før sambo er vel hjemme. Kunne egentlig blitt født som gjeterhund jeg;-) Samle flokken vet du!

Skrevet

En tidlig kveld i sengen hørtes deilig ut :-))

Jeg klarer heller aldri å sovne før min kjære er vel i hus. Er misunnelig på ham, som sover som et lite barn hvis jeg er sent ute.

Skrevet

Ja sånn er det her også......:-)

Skrevet

Så koselig det hørtes ut... Jeg savner min 16 årige datter. Etter at hun fikk en egen leilighet i huset til sin far, så ser jeg henne sjeldnere og sjeldnere....Dvs. Jeg ser henne ofte på dagtid, fordi hun gjerne spørr meg om jeg kan kjøre henne eller hjelpe henne med ting og tang. Det gjør meg lit vondt, at hun ikke overnatter her så ofte lengre.

Tror hun fortsatt er lit sår på at jeg flyttet fra hennes far... dessverre.

Tror jeg skal ønske meg en kosekveld, sammen med henne i julepresang jeg:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...