Gjest Skrevet 4. november 2006 #1 Skrevet 4. november 2006 nok et bevis på at,hehe...ja jeg burde ha ferie..... her har jeg ordna,kjøpt inn pakker,og styra på innimellom grininga til jr som er potte forkjøla...for å feire farsdag....... Å SÅ ER JEG EN UKE FORTIDLIG UTE!!!!!!!! dattera mi ringte nå å gjorde meg oppmerksom på det...... fins det håp for meg??? tror jeg tusler å gjemmer meg....
hypersusmor Skrevet 4. november 2006 #2 Skrevet 4. november 2006 Sikkert enda koseligere for far hvis dere feirer dagen i morgen, da blir han nok litt overrasket også.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. november 2006 #3 Skrevet 4. november 2006 Synes du er kjempeeffektiv jeg:-) Tenk så er du ferdig til neste helg.....om ikke du da har glemt at det er da det er farsdag - i denne berømte ammetåken:-) Jeg er glad du fortalte dette jeg, for da fikk jeg en påminnelse:-) og jeg må minne Hannah på at hun kanskje kan lage et fint kort til pappa:-))
Reveenka Skrevet 4. november 2006 #4 Skrevet 4. november 2006 Men det er jo flott å være i forkant c",)! Hadde vært verre hvis du var en uke på etterskudd...!
Gjest Skrevet 4. november 2006 #5 Skrevet 4. november 2006 ser for meg at det blir mobbing fra gjengen her...at det går ann....en uke for tidlig ute...off å off. mannen tør ikke si noe,ennå.hehe..sitter her å småkjefter på meg selv. å dattra mi,ja...ho lo så jeg aner hva som kommer heretter..... (kjøper sikkert huskeblokk til meg) men,jeg skal søren meg spise opp hele greia i morgen. kalle det innkjøring til farsdagen...!! å jeg kan ikke skylde på ammetåka...men,jeg skylder på mme tåka jeg =0) å jeg skal skrive FARSDAG på kalendern neste søndag...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. november 2006 #6 Skrevet 4. november 2006 Selvfølgelig kan du skylde på ammetåka, selv om du ikke ammer. For det gjør ikke jeg heller nemlig....Men så vidt jeg har blitt fortalt så er det kun en betegnelse på at mye hormoner har tatt over kropp og hjerne i løpet av svangerskapet, så det så. Vi kommer nok til å ha ammetåke i både 10 og 15 år framover tenker jeg;-) Kjekt å ha noe å skylde på vet du:-)
Gjest Skrevet 4. november 2006 #7 Skrevet 4. november 2006 takk =) skal heretter skylde på den når jeg neste gang ikke klarer holde orden på ting,hehe skjønner ennå ikke hvordan jeg klarte dette....men men...=0) nå ler jeg bare av hele greia.men innrømmer at jeg var innmari "småsur".....men det er vel tåka som kan for det... trøster meg med at jeg iværtfall har kjøpt pakker,og alt er ferdig til neste helg da.men kakene,ja di spiser vi i morgen =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå