hypersusmor Skrevet 4. november 2006 #1 Skrevet 4. november 2006 Hei, Jeg så en mamma og en pappa som trillet en barnevogn det sto Thyra 04.04.2006 på i nærheten av St.Hanshaugen i dag, men den mammaen så da uforskammet ung ut til å være modenmamma?!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. november 2006 #2 Skrevet 4. november 2006 Mamman til Thyra ser jo uforskammet ung ut hun :-)Husker jeg skulle beskrive Ronja for tonetroll, etter å ha møtt henne en gang: Krøllete hår, herlig jente, sprudlende og glad, og utrolig lett å finne tonen med:-) Tror vi brukte cirka 10 sekunder på å finne den med hverandre:-)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 5. november 2006 #3 Skrevet 5. november 2006 Og beskrivelsen stemte på en prikk!!! Vakker ruskebuske med masse omsorg, glimt i øyet ogen herlig latter!!! Og ja, hun ser ung ut!
Ronja65 Skrevet 5. november 2006 #4 Skrevet 5. november 2006 Så søte dere er, ikke glem at jeg er en gammel dame på 41 år da:-)) Så dessverre så var nok ikke den unge damen meg:-) Fordi jeg har ikke vært lengre en til Smart club på sleependen idag...Og ikke ser jeg såååå ung ut...??? Forresten utrolig at det finns flere Thyraer som er født 4/4, det er jo ikke akkurat det vanligste navnet...Noen ganger så kan man lurer på hvem som styrer oss???? Brrrr. er det noen her som tror på spøken???? Men jeg vet også om noen flere som har glimten i øyet og klingende latter:-)).... Det er det vi får pynta oss med på dib festen vet jeg...:-)).
hypersusmor Skrevet 5. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2006 Selv om hun jeg så ikke var deg (og kanskje litt i yngste laget) så var det vel supert å få så mange komplimenter her :-))
Gummelillan Skrevet 5. november 2006 #6 Skrevet 5. november 2006 Du ser ung ut! En herlig, flott jente jeg er glad for at jeg har møtt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå