Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 4. november 2006 #1 Skrevet 4. november 2006 fra uke 11 på mine album. Føler meg SÅÅÅÅ gravid! Den magen! ) Kan vel ha noe med at det er nr 2 på kort tid!? Andre som er like "store"?
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 4. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2006 http://www.barnimagen.com/content/view/imageingallery/455101
☆Pacific sunset☆ Skrevet 4. november 2006 #4 Skrevet 4. november 2006 Oiii så flott mage da!! Jeg er ganske stor jeg og synes jeg! Vil du se så sjekk linken: http://www.barnimagen.com/content/view/thumbnail_user/451015 Bildet er tatt uke 8-9
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 4. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 4. november 2006 Fin mage har du! Og MYE mer veltrent enn meg! ;o) Bare 1 år siden jeg fødte, og jeg har vært altfor sløv med treningen! Hihi...
☆Pacific sunset☆ Skrevet 4. november 2006 #6 Skrevet 4. november 2006 *rødme* jeg trener ikke jeg... har ikke gjort det på haugevis av år, men magen gikk tilbake til normalen ganske kjapt etter fødselen.... Synes magen din så veltrent ut jeg!!!!
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 4. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 4. november 2006 Under bilder på "mine sider" Skriv igjen hvis du ikke får til så skal jeg forklare mer.
Fødte ei søt prinsesse Skrevet 4. november 2006 #9 Skrevet 4. november 2006 Stilig tusen takk, ser det ble signert anonym i sted. Skulle i grunnen ikke det
Regnbuemor til 2 Skrevet 4. november 2006 #10 Skrevet 4. november 2006 Så fine mager!!! Jeg er 9+6 i dag, er bittelitt kraftigere enn noen av dere, men jeg ser noe sånt ut allerede! Har "mage"følelse på to....
simasefa -8 juni- Skrevet 4. november 2006 #11 Skrevet 4. november 2006 heia regnbuemor:)))))) har byttet nick jeg- herreguderdetsant?... men har du magefølelse på to du da? det har jeg også hatt, helt fra før jeg visste jeg var gravid-- men nå vet jeg ikke helt lenger-- skal på ordinær ul 9 januar-- så må vente til da:))) hvordan går det med deg da??
simasefa -8 juni- Skrevet 4. november 2006 #12 Skrevet 4. november 2006 ja forresten ja, for noen flotte mager!!! min er full av strekkmerker fra sist- slapp er den også, fikk ikke bort all ekstra huden jeg fikk- mistet all elastisitet pga mye strekkmerker det positive er at jeg ikke har noya for å få det denne gang- har jo det allerede, så....
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 4. november 2006 Forfatter #13 Skrevet 4. november 2006 masse strekkmerker jeg også... Men de synes ikke så veldig godt heldigvis.... Spennende med dere som lurer på 2 da!!
simasefa -8 juni- Skrevet 4. november 2006 #14 Skrevet 4. november 2006 ja, det er så merkelig:) før jeg visste at jeg var gravid, ( men hadde mistanker) lå jeg på senga og holdt hånda på magen og tenkte- er jeg gravid?? neeeei.... ikke sikkert det-- men det er helt sikkert at det er to der inne.... høh-- merkelig:) men i det siste har jeg slått tanken fra meg litt, men den sniker litt enda--- drømte nemmelig at jeg fikk en gutte baby som het salomon-- var bare en baby i drømmen da..
Gjest Skrevet 5. november 2006 #15 Skrevet 5. november 2006 Søt mage Jeg har lagt ut bilder jeg også http://www.barnimagen.com/content/view/thumbnail_user/454272
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 5. november 2006 Forfatter #16 Skrevet 5. november 2006 Søt liten bulk! ) Morsomt å se andres mager også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå