Gå til innhold

Sild i tønne...

Anbefalte innlegg

Skrevet

akkurat sånn følte vi oss da vi tok turen til det nye storsenteret i Charlottenberg i dag.... Så mye folk er det lenge siden jeg har sett på ett og samme sted. Orket ikke handle der vi... Ble billig handel da:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Charlottenberg - spør deg istedetfor å se på kartet jeg;-) Hvor ligger det og hvor langt er det dit fra Oslo?

Skrevet

Charlottenberg finner du ovenfor Kongsvinger... spør meg ikke om himmelretning, for jeg er håpløs når det gjelder stedsans og geografi:) Fra oss så er det ca 65 -70 min kjøring til Charlottenberg (når man kjører i overkant av fartsgrensa sånn jeg alltid gjør...) Her i fra til Oslo så er det i overkant av 40 min kjøring....Hmmmm... det blir jammen ca 2 timer til sammen!

Skrevet

Oki, takk! Da er det nok ikke noe for meg......jeg er egentlig ikke glad i å sitte for lenge i bilen.....det er et drawback etter å ha jobbet med å farte land og strand rundt i Norge. Blir litt lei av å kjøre mil etter mil......Men, da skjønner jeg litt mer hvor det ligger;-)

Og ja, det er en prøvelse med disse shoppingsenterne noen ganger....jeg er egentlig litt allergisk mot det tror jeg;-) Men om det er snakk om lunsj, ja se da er saken meget annerledes!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...