Gå til innhold

Stifado

Attpåklatten :-)™

Anbefalte innlegg

Skrevet

moffi, nå har sambo funnet en oppskrift på Stifado og vært og handlet inn. Han skal på whiskeylag med gutta ikveld, og håper helt klart sterkt på litt solid dagen derpå mat imorgen;-) Og det skal han jammen få!

Gleder meg allerede til den nydelig lukten som kommer til å spre seg rundt i heimen imorgen.....kanel......namnam.......:-)))

hørte jeg matvrak?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja... du hørte matvrak! Men mat er godt da! Nå skal jeg bake ut deigen jeg har satt til ost og skinke horn:) Får "ånden" på baking ca 2 ganger i året... og begge har jeg fått denne uka! Godt jeg ikke skal bake sju slag til jul.... Kan ikke ta fra fagmenneskene jobben sin veit du!

Skrevet

Nei, det er ikke pent det vet du ;-)

Men det hørtes da bare deilig ut med de horna også da!!!! .....ikke rart jeg ikke går ned i vekt etter fødselen....ha ha ha

Skrevet

Så hyggelig å kunne inspirere litt da...Visste ikke selv hva jeg skulle ha i butikken i dag. Mye folk, trangt. Så dukket en bekjent opp og hun var like forvirret som meg.Hun skulle ha frukt¨, men klarte ikke å bestemme seg. Da lå agurken der og jeg tenkte plutselig på Tzatsiki! Eureka var hele menyen på plass i hodet!:):):)

Skrevet

Vi har en grønnsaksbutikk rett borti gata her, det er noen tyrkere som eier den og de har en egen ferskdisk med all verdens forskjellige oliven og andre spennende ting, blant annet hjemmelaget Tzatsiki. Og etter at jeg oppdaget det, så gidder jeg ikke lage det selv, for den er virkelig god! Og de har åpent 7 dager i uken, selger ferskt olivenbrød blant annet alle dagene, så imorgen setter jeg Hannah i vognen og rusler bort, så blir det både Tzatsiki og verdens beste oliven (oliven kalamata, sort med stein) til Stifadoen......namnam....:-)

Skrevet

Så deilig! Men nå er jeg helt stappa altså, og skikkelig rød i trynet! Og det bare etter en halvliter øl:) Hvordan skaaaaal det gå på DIB-festen????*ler*

Skrevet

He he, blir nok mange av oss som kommer til å se ut som trafikklys da tenker jeg - og fortrinnsvis FULL STOPP - altså rød ;-) Litt sånn hummer lookalike, kledelig det....:-)

Skrevet

Hi hi, nei jeg tror ikke det - igår tok jeg det forholdsvis pent og så vel mer ut som varsel - se deg for litt gult liksom. Men jeg strålte, for det kjente jeg og det var godt:-) Jeg smilte pent til meg selv hver gang jeg så meg i speilet jeg :-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...