Gå til innhold

Holder av plass her, jeg:-)


Positiva

Anbefalte innlegg

Er midt i pp nå, og håper den sitter i løpet av de nærmeste dagene. Får vel da termin rundt 5 august. Wish me luck!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg holder av neste plass. Vil bli ca midt i mnd! :)

PS: er vi verpesyk eller....... :0) :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil også være med her ;)

 

I dag er jeg 7 dpo og det er 6 dager til jeg kan teste. Hvis vi har lykkes denne mnd får jeg termin ca 01.08.07.

 

Håper vi alle får bli med i denne terminklubben ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, jaaa- la oss håpe det!! Løve-barn er vel bra? Det eneste er at de får bursdag midt i sommerferien stakkars små, men det er vel en liten pris å betale??:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Positiva!

Husker du meg? Hvordan går det med deg? Prøver forsatt på nr.3. Det har ikke skjedd noe enda! Håpe håpe. Koselig om det hadde klaffet for oss begge to denne pp. Lykke til.....Klem.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør jeg også!

 

Hvis denne kvalmen er noe annet enn håpe-kvalme, så kommer vel jeg også til å ha termin den 5. august.

 

MASSE LYKKE TIL DERE ALLE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp hatt en MA, men mistenker at jeg allerede er gravid igjen. Litt forvirrende, men aller symptomer er tilstede. Ømme bryster, stikninger og trykk i underlivet, kvalme. Siden det er kun 2 og en halv uke siden jeg hadde utskrapning er dette ganske skremmende. Er halvt sykemeldt nå slik at jeg kan ta det litt rolig. Er spent på om jeg tester positiv neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også! :)

 

Samme termin som dere, mellom 4-6 aug (kommer ann på ulike utregingsmetoder)

 

Lykke lykke til allesammen! Kan bli en stoooor gruppe her da! :)

 

PS og lykke til, til deg med MA, kanskje er du gravid igjen, en av mine gode venninder ble det rett etter MA og er nå i 14 uke! :)

 

Når skal dere teste jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei!

Jeg har testa positivt og tror kanskje at jeg har termin sånn ca i midten av august. Men rakk ikke å få tilbake mens før jeg ble gravid etter p-piller, så er ikke helt sikker. Er egentlig litt usikker på det meste. Men hadde absolutt vært fint å høre litt fra andre i samme situasjon så jeg henger meg på;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt jobbinga i helga mot medlemskapet! Håper innsatsen er god nok! Lykke til alle som jobber med saken i disse dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...