Gå til innhold

Hjelp !! Hva skal bebisen hete ?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva skal bebisen hete ?

 

Gutt : Sebastian, Marcus,Henrik,Eros,Fredrik,Marcus,Caesar,Marcel,Angelo,Alexander

 

Jente : Katharina, Maria,Aurora

 

Hva synes dere om disse navnene ? Kom gjeeeeeerne med forslag som ligger litt i samme bane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Av guttenavnene liker jeg vel egentlig Alexander, Marcel og Sebastian best. Caesar synes jeg blir litt drøyt, og det sier litt, for jeg har ganske mange spesielle navn på lista mi:)

Marcus, Henrik og Fredrik synes jeg ikke er spesielt fine, liker ikke Eros heller, Angelo var jo egentlig ganske fint da! Ja, setter angelo også på lista over de jeg liker best!

 

Liker egentlig ingen av jentenavnene dine spesielt godt. Maria synes jeg bare er så altfor vanlig..kjedelig! Katharina, har litt dårlige assosiasjoner til det. Liker Katharine bedre da! Aurora er ikke så verst!

 

Litt vanskelig å finne navneforslag i samme bane, for egentlig er det mye forskjellig her:)

Men kan jo skrive noen av navnene jeg liker, så får vi se om de er til noen hjelp for deg...

 

Adrian, Alvin, Cailan, Dominic, Felix, Gabriel, Nathaniel, Oliver, Philip..

Adriana, Aileen, Cassandra, Catalina, Erica, Kristianne, Miranda, Selena, Tamara...

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...