Har tre søte små Skrevet 4. november 2006 #1 Skrevet 4. november 2006 Har en gutt sammen med min samboer og vi har hver vår gutt fra før av. Min gutt bor her sammen med oss og gutten til min samboer er her annehver helg. No er det snart på tide med å tenke på å lage julekort. Hvordan gjør dere andre det med dine, mine og våre barn?? Bruker dere ulike bilder avhengig av hvem dere sender kort til?? Eller bruker dere bare ett bilde til alle kortene?? Og hvem er med på bilde?? Alle barna?? Har ikke gjort dette før, så vil gjerne høre hvordan dere andre gjør det.
Skogro Skrevet 4. november 2006 #2 Skrevet 4. november 2006 Vi har 4 tilsammen, en felles. Hans barn er helgebarn. Vi har med alle barna på julekort.
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 4. november 2006 #3 Skrevet 4. november 2006 Skal lage julekort selv og har tenkt å ha bilde av barnet vårt (mitt og sambos barn) og sambos særkullsbarn!
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 4. november 2006 #4 Skrevet 4. november 2006 Samboern min har en jente på snart 4år fra før og vi fikk en jente sammen nå i september.. På julekortene skal vi ha bilde av begge jente:)
Anonym bruker Skrevet 4. november 2006 #5 Skrevet 4. november 2006 Vi har med alle barna på bildene. Og det ene bildet blir sendt til alle vi kjenner.
Maud Skrevet 4. november 2006 #6 Skrevet 4. november 2006 Hos oss har vi min særkullssønn og en fellessønn. Vi leter frem et bilde som begge er fine på og bruker det til julekort. Det kortet sendes til alle, også til mannens familie som reelt sett ikke har noen relasjon til min særkullssønn.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2006 #7 Skrevet 5. november 2006 Vi dropper bilde på julekortene, da unngår vi hele problemstillingen. For meg hadde det vært helt unaturlig å sende julekort til min familie med bilder av barna hans.
*Lissi* Skrevet 5. november 2006 #8 Skrevet 5. november 2006 Jeg har to barn fra et annet forhold, og en gutt med min nye sambo. Vi kommer til å sende julekort med alle tre barna på.
2barns mor Skrevet 5. november 2006 #9 Skrevet 5. november 2006 Vi lager to julekort. Har ei jente sammen med samboeren og venter vårt 2.barn nå, han har to fra før. Jeg har noen gamle tanter, bestemødre osv. som aldri har sett barna hans, synes derfor det blir litt unaturlig at de skal ha bilde av de. Tar derfor bilde av alle barna og sender til hans familie og de fleste av våre venner. Har i tillegg julekortbilde med våre to barn som går til min familie og noen venninner som aldri har sett hans barn (venninner som jeg har kun julekortkontakt med...)
Anonym bruker Skrevet 5. november 2006 #10 Skrevet 5. november 2006 For meg er det også helt unaturlig å skulle sende bilde av de to stebarna til gamle tanter og onkler og bekjente som likevel aldri har møtt stebarna. Derfor har vi to sett kort, et med fellesbarna kun, og en med alle sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå