Gjest Skrevet 4. november 2006 #1 Skrevet 4. november 2006 saltvann å dryppe nesa med?? lillegutt er blitt skikkelig forkjøla,og apoteket rak jeg ikke....
firemerkersmør Skrevet 4. november 2006 #2 Skrevet 4. november 2006 Ganske sikker på at det er 0,9% salt i vann
Murmeline Skrevet 4. november 2006 #4 Skrevet 4. november 2006 Heihei:) Aner ikke mengden, men det skal rett og slett smake tårer.
Gjest Skrevet 4. november 2006 #5 Skrevet 4. november 2006 ja di har jeg smakt mye av i det siste....hehe skal smake meg frem jeg.er noe herk når ungene blir sjuke....=0/ tørr ikke bruke rhinox heller....(hønepøne jeg da...)
Murmeline Skrevet 4. november 2006 #6 Skrevet 4. november 2006 helt enig ang rhinox. saltvann er jo ufarlig:) står til med mme-tåka?
Gjest Skrevet 4. november 2006 #7 Skrevet 4. november 2006 mme tåka ja....kunne skrvet en a4 side om den.....!!!! jeg prøver så godt jeg kan her da...men ,og jeg skriver men....... var opp hele natta med jr.så tett,snørrete og ikke i form.fikk ikke i han mat eller noe.slapp og elendig,stakkarn...trodde jeg skulle slippe akkurat det.sjøl har jeg verva meg inn i snørrungeforbundet jeg også,hehe....siden 3 av 5 unger er sjuke....jækh...den rolige helga jeg gleda meg til er nå blitt til...........et lite stk mareritt... men,jeg skylder på mme tåka,hehe =0)
Murmeline Skrevet 4. november 2006 #8 Skrevet 4. november 2006 Snørrforbundet ja... Er æresmedlem der jeg, og dattera ligner på mammaen sin dessverre. Utrolig hvilke mengder snørr det er mulig å ha i en babynese i grunnen. Hun har vært snørrete helt siden vi snakket om snørrsugeren, tror det er en stund siden:( Lurer på når nesa hennes skal bli bedre... (Jeg er nesten konstant små-snørrete hele vinteren, hehe/hulk..)
Gjest Skrevet 4. november 2006 #9 Skrevet 4. november 2006 så,da er vi snørrunger vi også =0) ja,her er det full pakke i hver en nese....mannen og eldste sønn er friske....typisk!!! snørrsugern ja....jækh,den er det mest ufyselige jeg vet om,hehe. har slike liggende,men blir aldri brukt.husker da vi gjorde det med tvillingene og ting ble værre.men blir nå jr enda værre skal jeg vurdere det.nå ligger han endelig å sover.ble litt lettere når jeg bygde opp vugga. i fjor på denne tiden ble jeg syk,og var svinsjuk til langt utti januar.julaften mista jeg stemmen,så familien fikk en rooolig jul,hahaha...men håper det ikke blir sånn nå....! var kun 40,5kg da jeg begynte å kvikne til igjen.pleier å ligge på 45..så fant jeg jo ut at det ikke lønner seg å bli dårlig,og ikke dra til lege....man lærer gitt. skal ta fårebyggende i dag.te,godteri,potetgull med mere....=0) ikke rørt slikt siden jeg ble gravid.men nå må jeg vel snart bli "normal" igjen.kan ikke leve på farris og frukt lenger.spiser du ennå det du fikk dilla på under graviditeten da?? eller er det kun jeg som ikke har mista lysten på det ennå?? =0) mme tåka har skylden,ikke sant??
Murmeline Skrevet 4. november 2006 #10 Skrevet 4. november 2006 Haha, snørrunge og 5-barnsmor!!! Men der har vi svaret vettu; lønner seg ikke å bli gravid når man er snørrete, da får man nemlig snørrete unger, hihi... 40,5kg, HJEEEEEEEELP!!! Jeg var det dobbelte på morgenen 19/9... Det er viktig med forebyggende medisiner ja, høres ut som du ikke har vondt av de heller da;) Jeg fikk dilla på godis generelt i svangerskapet. Dårlig å kombinere dette med sinnsyk bekkenløsning og krykke-gange. Dårlig fettbrenning på sofaen. Æsj... Jeg var litt sunnere enn ellers da, spiste mye yoghurt, frukt og vitaminer (tidligere diett bestod av 1:kaffe, 2: røyk 3: maryland cookies (travel jobb) 4: peppes-pizza (vi pusset opp hele huset)) Så jeg bøyer meg rett og slett i støvet, spis lørdagsgodis med god samvittighet du:) Her viste det seg at det var lurt å lagre opp litt fett, for matlysten er mindre, og ikke alltid jeg rekker å spise frokost osv.. MME tåka kan brukes til alt kjære deg, den er universell!
Murmeline Skrevet 4. november 2006 #11 Skrevet 4. november 2006 Må gå nå, får skravle mer en annen dag, blir ikke så ofte og mye pc lenger gitt.. ha en riktig god helg!
Gjest Skrevet 4. november 2006 #12 Skrevet 4. november 2006 nei...skal aldri bli gravid mer...!!! men det kom jo noe helt spesielt av den snørrepisoden da,hehe.... vet ikke om du husker det,men jeg skrev en del på bim om vektproblemene.la jo ikke særlig på meg da heller.var 58 da jr kom.mange år siden jeg var så mye.har klart å holdt meg oppe på 47 nå.så jeg håper å klare å få til flere kg her.=0) jeg denga inn både godis og alt annet usunt før,men mista alt av matlyst da jeg ble gravid.kun farris pluss og frukt jeg fikk ned.men mat tvinga jeg inn.røyk ja...det gjorde jeg også. skal si deg at jeg bytter gjerne noe mot flere kg jeg. jeg bruker mme tåke grunnen flittig her,hihi...men mannen mener det ikke er grun nok...domme han,hehe.. nå skal barnebarn mates gitt, sinne i den tassen.....
Gjest Skrevet 4. november 2006 #13 Skrevet 4. november 2006 nei,her er det pc i perioder....god helg du også...=0) skal dryppe saltvann jeg da...jeh....morro...
Murmeline Skrevet 5. november 2006 #14 Skrevet 5. november 2006 Hm, fikk ikke med meg dette problemet på bim jeg. Sender herved over noen kilo kroppsfett:)
Gjest Skrevet 5. november 2006 #15 Skrevet 5. november 2006 soper di til meg å plasserer det meste der nedfallsfruktene sitter.....=0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå