Gå til innhold

Spørsmål angående bilsete!! Leie eller eie??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er best? Har noen her noen erfaringer med det? Hva er best? Fikk høre at forsikringen min hadde et eller annet tilbud med å leie bilsete fra dem.. men vet mange kjøper eget også.. Som førstegangsforeldre så føler jeg meg GRØNN! Noen med noen tips? Har også hørt at det ikke lønner seg å kjøpe brukt? *hjelp*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøpte sete. Vurderte å leie men slo det ganske fort i fra oss. De så så stusselige ut de setene som var til leie der vi var og kikket på. Å kjøpte brukt er sikkert greit det men da ville jeg ha sett setet før jeg kjøpte det. Ikke alle som behandler setene like fint og ikke noe koselig med andre barn sitt gulp overalt.......... Vi fant ut at vi like godt kunne kjøpe et sete for vi skal jo ha en unge til og da kan jo den bruke det også.

Skrevet

Vi har forsikringer gjennom if,så vi leier der. Tror vi betaler ca 3000,- og har da sete til den lille ikke trenegr sete lengre. Er snakk om 3seter i forskjellige str. Når dette lille baby sete er for lite sender vi det inn å får ett større. Og det siste sete får vi til odel og eie!

Vi syns dette var kjempe smart. Og får vi flere kunne vi gått tenke oss å gjøre det samme da. Er ikke dyrt i forhold til å måtte kjøpe sete.

Er da også veldig bra seter. Tror dette sete vi har nå heter "be safe", og vi hadde nok kjøpt noe slik om vi skulle kjøpe.

Har jo ikke tatt det i bruk enda..men gleder meg veldig til det :) :)

Skrevet

Vi hadde også bestemt oss for å leie gjennom if, men er litt usikker nå... Dette er vårt første barn, og vi håper det blir flere etter hvert. Da kan det vel være greit å eie...

Grubler svært nå...

Skrevet

Må legge til at vi kjenner flere som har benyttet seg av if sin leieavtale, og de er veldig fornøyd :)

Skrevet

godt med litt forskjelloge erfaringer på dette området.. jeg vet at IF har dette tilbudet.. men jeg har forsikring i gjensidige.. er det noen her som vet om de også har dette tilbudet.. jeg fikk høre det, men har ikke sjekka ordentlig.

Gjest leelu23 FØDEKLAR
Skrevet

tror ikke de har det lene-snuppa mi :)

vi har også gjensidige..

eneste ulempen hvis du kjøper brukt er at du må stole på/ vite at setet ikke har vært i kræsj :)

Skrevet

Bruker ikke gjensidige if?? Lurer på at de har samme avtale altså. Men hør med de.

Om vi får flere får vi de ikke før om noen år og da er det nok kommet bedre,sikrere seter. Så tror vi hadde valgt å kjøpe nytt når den tid kommer uansett.

og if bruker jo de sikreste, og oppgraderer hle tiden!

Skrevet

Vi har forsikringene våre i Gjensidige og leier bilstol hos dem. Det er også Be Safe, det er bra seter. Vi har fått ett nytt, det hender man får noen som er brukt, men da er mange deler byttet ut pga sikkerheten. Så det skal være det samme som å ha nytt. Kjenner flere som har leid igjnnom Gjensidige og er veldig fornøyde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...