Gå til innhold

Hvor lenge tror dere dere klarer holde det hemmlig?


varg veum

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er i uke 8 nå og foreløbig bare mannen min som vet.Har tenkt å si det på jobben og til resten av familien når det har gått 12 uker.Skal forresten ha bursdagsfest for mannen min akkurat i den perioden og skal si det da til familien:)men det er ikke lett å holde seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle holde meg jeg, men jeg er såååå dårlig til å juge og å holde på en sånn hemmelighet.

 

Går det galt så kommer folk til å vite det å, men jeg roper det ikk ut. Spør noen så svarer jeg ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe her holdes det ikke tett. Dvs at foreldre og søsken fikk vite det med en gang. Nå skal jeg på ul om ca 2 uker for å se om fosteret sitter der det skal, etter det så tror jeg at jeg sprer nyheten. Da er jeg ca 8 uker på vei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal nå prøve å holde det så lenge vi kan, gjerne mye over 12 uker :)

 

Vet ikke helt om det går i forhold til arbeid, men vi får se. Nå er det bare mannen og søstra mi som vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er i uke syv og mine to søstere,mamma og pappa vet det. ingen i familien til samboeren vet det ennå.

skal prøve å holde til julMen vanskelig å juge hvorfor man ikkr lager liv som man pleier på julebordene fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja vi får se. Fant det jo selv ut i dag, og bare måtte fortelle det til mamma. Jeg kjenner på meg at det kommer til å bli vanskelig å holde det skjult helt til 1. tri er over pga julebord og julefeiring og sånn, men ei stund til vil jeg ha den lille hemmeligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa det til min søster og mine foreldre i dag, er 5+2. Men resten av familien og venner må nok vente til julen ;) Bor ganske langt unna de, så kommer ikke til å se de før jul uannsett så passer ganske bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst til å vente til det har gått 3 mndr.... Sambo får ikke vite noe før hælja... :) Han er bortreist, og kommer hjem da.... Mamma får vite i morra!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 6+2 på vei. Mann, barn og et vennepar som venter barn fikk vite med det samme. Resten skal få vite til jul. Men magen har allerede blitt rund, så jeg får mange mistenksomme blikk. Blir ikke lett å holde maska nei..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Foreløpig er det bare vi to som vet det!

Har tenkt å si det til resten av familien til jul:) Men det er vanskelig å holde tett....vil rope det ut til hele verden i dag:)

Da er det greit å kunne dele det med noen her =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sagt det til familien. Mamma har klart og fortelle det til alle og enhver da, så det med å holde det hemmelig gikk dårlig... Har sagt det til sjefen da, pga att jeg må ha tilrettelagt og att jeg nå er veldig plaget med kvalme. Men tror uansett ikke att jeg hadde klart å holde meg helt til julaften uansett....(uke 6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...